Hvordan er magen deres?

Kine

Carpe Diem
Jeg blir flau, dette er mitt fjerde svangerskap og jeg har aldri hatt så stor mage i uke 6. Har man større mage om det er tvillinger ? ImageUploadedByBV Forum1375063499.935645.jpg

Jeg er riktignok ikke slank men allikevel er den stor

er du 6uker her?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De sier at magen blir større etterhvert som man går gravid flere ganger,men hvis dette er i uke 6 så er magen stor altså,Hehe;) Kanskje det er tvillinger?;)

Dette er tatt i uke 6 ! Er tvillinger på min bestefars side. Så må nok en tur på ul denne uken for å sjekke!

Oioi! Det var en kul ja! :-) så spennende da, tenk om det er tvillinger! :-)

Sendt fra appen :-)

De fleste ser det, men tør nok ikke si noe hehe! Men finner det ut denne uken!

Oj, skal ikke se bort I fra at det gjemmer seg to der :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sniker litt. Var kjempe stor med både fire og fem. Hadde ingen mulighet å skjule noe som helst. Kroppen vet den er gravid etter erfaring å begynne å utvide seg for å lage plass til babyen ;)
Lykke til, bare vent, ved fem mnd komme folk til å lure på om termin ikke nærmer seg he he

Sniker litt. Var kjempe stor med både fire og fem. Hadde ingen mulighet å skjule noe som helst. Kroppen vet den er gravid etter erfaring å begynne å utvide seg for å lage plass til babyen ;)
Lykke til, bare vent, ved fem mnd komme folk til å lure på om termin ikke nærmer seg he he
Oj, hehe! Tusen takk for svar :)

Back
Topp