blodtype

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Er det noen som vet om det står noe sted hvilken blodtype barnet har?
feks i noen papirer som man får når man har født..
fødselsattesten e.l?

Med mindre mor er rhesus negativ tror jeg ikke det blir sjekket hvilken blodtype barnet har.. Mulig jeg tar feil altså.

Nei man sjekker ikke det uten grunn. Men dersom både mor og far har 0 så har vel alltid barnet det også?

Nei man sjekker ikke det uten grunn. Men dersom både mor og far har 0 så har vel alltid barnet det også?

Hvordan finner man ut hvilken blodtype man har? Jeg vet at jeg er rhesus negativ, og jeg tror ikke jeg fikk noe sprøyte etter fødselen så da er vel lillemor det og. Men det er alt jeg vet. Har spurt legen min hvilken blodtype jeg har, men det visste han ikke.

Hvordan finner man ut hvilken blodtype man har? Jeg vet at jeg er rhesus negativ, og jeg tror ikke jeg fikk noe sprøyte etter fødselen så da er vel lillemor det og. Men det er alt jeg vet. Har spurt legen min hvilken blodtype jeg har, men det visste han ikke.

Fikk du ikke et ark fra legen som de har fått fra sykehuset hvor det står at du er rhd negativ? Der står også blodtypen din :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk du ikke et ark fra legen som de har fått fra sykehuset hvor det står at du er rhd negativ? Der står også blodtypen din :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hmmm. Det eneste papiret jeg har på det er helsekortet fra da jeg var gravid. Får sjekke der :)

Står ingenting på noe papirer heller, men jeg er rhesus negativ, så da sjekket de snuppa, og fikk høre at hun også var negativ, så jeg trengte ikke å få sånn sprøyte for det..

Jeg er rhesus negativ og mener på de sjekket blodtypen til gutten min etter fødsel også, men det står ingenting om det i papierer eller journalen hans, så vet ikke hvilken blodtype han har :)

Back
Topp