Ser spark utenpå magen!!

Indri

Betatt av forumet
Er det flere som ser magen bevege seg?
De siste dagene når jeg har liggi på ryggen og fulgt med på magen når hun har vært aktiv, har jeg sett magen bevege seg der sparkene er!
Helt sprøtt, men likevel så utrolig deilig å både kjenne og se!
Går mer og mer opp for meg hva som virkelig skjer, og jeg føler meg så utrolig heldig, og ikke minst lykkelig!!
Flere??

Ja, har sett det i kanskje 2 uker nå! :-) Kjempe herlig å kjenne, og se <3

Har også sett det de siste dagene. Satt på toget og leste her en dag, boka hvilte på magen og fikk seg et skikkelig spark. Boka hoppa.

Barbamamma

Jepp :-)

Sett det i 7 uker allerede og synes det er ufattelig fascinerende :)

Ser det noen få ganger når det er mye aktivitet i magen. Sikkert pga morkaka som demper litt. Men det er skikkelig morsomt!

Ja, skikkelig kos! Men den lille er jo såpass frekk at det blir helt stille når pappa skal se eller kjenne :D

har sett spark på utsiden av magen i flere uke allerede. Og pappan og alle søskena har også fått kjenne spark. Når minstemann ligger på fanget og babyen sparker kikker ban bare helt forskremt på meg så merker tydelig sparka han også :-)

Ser godt hvor de sparker ja! Her er de to, så hvis de sparker samtidig rister hele magen ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jepp.. har ikke sett etter før i dag, men så det veldig godt i dag :) Gøy!! :)
Er helt oppi skyene for tiden, vi har fått vite KS-dato, bestemt navn og lillebror blir mer og mer aktiv for hver dag. Herlig!! :)

:thumleft Her ses oxo spark fra utsiden,kjempe gøy

Ja, nå ser man tydelige dult! :)

Har sett og kjent spark siden første dag i uke 20, og det er såå herlig <3

Kjenner spark, men synes ikke det ses sånn veeeldig godt utenpå magen - Og jeg har stirret og stirret, og i dag fikk jeg endelig et tydelig spark på utsiden!! Magen hoppet! Jubla høyt da ;-) Misunner dere som ser det mer tydelig, jeg er jo så langt ut i November, med 26. Håper jeg kommer dit dere er snart!

Kjenner spark, men synes ikke det ses sånn veeeldig godt utenpå magen - Og jeg har stirret og stirret, og i dag fikk jeg endelig et tydelig spark på utsiden!! Magen hoppet! Jubla høyt da ;-) Misunner dere som ser det mer tydelig, jeg er jo så langt ut i November, med 26. Håper jeg kommer dit dere er snart!

Det er jo så ulikt fra person til person også! Jeg ser jo ikke at magen hopper og spretter til alle kanter, men små "dult"! :-)

Niesen vår så det i går :) Utrolig morsomt!

Back
Topp