Humørsyk!

Rafi

Glad i forumet
Andre som er svært skiftende i humøret? Skal ingenting til før jeg klikker på samboeren min. Tåler ikke at han tuller med meg, da tar jeg det som kritikk. Jeg har rett og slett verdens korteste lunge ;)

Jeg kan gå rundt og være blid som en sol, plutselig sitter jeg nesten i hovedpulsåren til samboeren min uten at han har gjort stort :p Her om dagen kjefta jeg han huden full for å sitte å stryke på meg. Jeg elsker at han gjør det, men han strøk for lenge på samme stedet, haha. Stakkars, mannfolket skjønte jo ikke stort der han satt xD

Apper <3

Jeg kan gå rundt og være blid som en sol, plutselig sitter jeg nesten i hovedpulsåren til samboeren min uten at han har gjort stort :p Her om dagen kjefta jeg han huden full for å sitte å stryke på meg. Jeg elsker at han gjør det, men han strøk for lenge på samme stedet, haha. Stakkars, mannfolket skjønte jo ikke stort der han satt xD

Apper <3

Godt å høre det ikke er bare meg! Tårene presser seg frem også, og det er ganske irriterende til tider ;)

åja! hjelper lite med ei jente på to år som krever mye om dagen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff ja, jeg er et troll!

Kan være i kjempehumør og vips er jeg sur som en sitron! Eller sint. Eller frustrert. Eller oppgitt. Eller lei meg, type bunnløs sorg. Eller superglad. Eller irritert. Osv osv.

Kan jo bli gal av mindre..!

Verst er det når jeg blir furten på sambo for noe andre har gjort... Han må ta støyten, stakkar.

Koz, klemz, knus og knas fra Hormonella DeVille....

åja! hjelper lite med ei jente på to år som krever mye om dagen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har også ei på snart 2 og et halvt år. Det krever sitt og jeg merker jeg ikke orker alt hun vil jeg skal gjøre. Føler meg som ei dårlig mor innimellom. Men det går værst utover samboeren stakkars ;)

Er for det meste sliten og trøtt og det gir ikke grunnlag for det beste humøret :P

Ohhh yes....jeg blir sint for ingenting, så plutselig såååå blid.... Noen ganger greier jeg ikke å se mannen min på skype en gang for bare griner og det samme med bilder... men plutselig så klikker jeg! :bom MEN takk gud for mannen min som faktisk greier å holde seg rolig hehe

Back
Topp