Fredag og Hælj;-)

Ja det er lenge siden bare jeg og han har gjort noe sammen :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Viktig storesøsken også får litt alenetid og mammakos:rolleyes::):D

God Morgen :)

Fie søv tell klokka 08 i dag :D woohoo!!!
Ellers så e det stråååålanes ver her, så det bi nokk ut i sola i dag og.
Også ska eg begynn å pakk, eg ska på en litn "festival" om kan kan kall det det, e nokk heller litt mer likt en platting :)

Mamma ska pass Fie fra Lørdag tell Søndag, så no ska ho mor ut å kos seg ;)
Gled meg tell litt kvalitetstid med vennine og kompisa :)

Men eg e spent på ke det bi å gå med Fie å mamma, men trur det bi å gå kjæmpe godt, Fie e no så gla i bæstæ si atte :)

Så moro med fest, venner og litt barnefri:D:D:D:p:cool: Tenker Fie kommer til og kose seg masse sammen med bestemor:D:D:D:rolleyes:

hahah kuer å da! ikke akkurat de minste dyra man kan få inn i hagen :P
Lykke til med kakebaking, og kos deg med det :D åssen kaker skal du lage?

Oh yes, digre tanks ass:p;):D
De er nå såå søøøte, så:rolleyes: Elsker kuer:rolleyes::) Nå er de her igjen, men på utsia av gjerdet, da:p:cool: Jeg har bakt den danske versjonen av verdens beste, og er straks ferdig med ostekaka, bare igjen og legge på gelé og friske jordbær. Også blir det en marsipandekt hellokitty sjokoladekake som jeg lager til kvelden:D legger ut bilder når jeg er ferdig:p;):D

Ja det er lenge siden bare jeg og han har gjort noe sammen :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Så koselig! :) Det blir lite tid med bare Joachim og meg her også, men det er viktig for disse storebrødrene å få mødrene litt for seg selv! Håper dere får en hyggelig dag!

Storfin dage på Hunderfossen med T! Vi badet masse og koste oss med de vi møtte =)
Det var herlig :D
Nå er det laks under grilling.
Lillebror er fortsatt lit varm. Det tar seg opp på kvelden. Spennende om det kommer noe utslett i morgen, eller hva...

Storfin dage på Hunderfossen med T! Vi badet masse og koste oss med de vi møtte =)
Det var herlig :D
Nå er det laks under grilling.
Lillebror er fortsatt lit varm. Det tar seg opp på kvelden. Spennende om det kommer noe utslett i morgen, eller hva...

Så bra dere har fått koset dere:-)
Håper han blir bedre til i morgen stakkars.

Da er det offisielt jeg er HELT fullstendig hekta på mentos....så ille hadde jeg ikke lyst på noe i forrige runde, snedige saker og veldig dumt. Det er jo ikke sunt i det hele tatt.

Ja, eg e jo ikje vant me å lån bort Fie, men ho har ingen fare :)
Eg ska stor kos meg :)

Ellers så ha tainna tell Fie komme igjønnom :-D så eg håp at ho slæpp å plages på ei stund :)

<3 Fie Elise <3

å så deilig at de endelig har kommet gjennom :D er stort sett værst når de er like ved å bryte ut ;):)

Så bra at dåkk snart bi færdig med malinga :-D
Huff! E du plaga me bekkenløsning :(
Eg va åg kjæmpe plaga di siste månan i svangerskapet, så eg veit ke du snakk om! Kom meg så vidt inn å ut a biln :p
Du får bre prøv å at dt me ro, og slapp av når du treng dt :) go beiring :D

<3 Fie Elise <3

Ja har vært MYE jobb, og enda er det mer som skulle blitt malet.. men det tar vi når vi orker tror jeg :P Dyrt er det også :P hehehe..

Ja har slitt med bekkenløsning alle gangene jeg har vært gravid :( Men denne gangen har det ikke vært såå ille som det er idag! :eek::( Hvis jeg sitter litt lenge, så stivner det helt!

haha ja sånn var jeg når jeg gikk med Emira, klarte nesten ikke komme meg opp fra sofan engang :P nesten sånn er det akkuat nå.. Takker så mye :) skal slappe godt av ikveld når snuppene sover :D

Huff, jeg begynner å huske hvordan det var på slutten.
Må du i møte med nav på grunn av sykmeldinga? Kjenner jeg gruer meg til det styre der, måtte egentlig det sist, men slapp på grunn av at jeg gikk ut i permisjon samme uka:)

Ja man husker det lett om man har begynt å få smerter.. Får håpe det ikke blir så ille for deg ;)
Jeg har faktisk aldri vært på sånne møter.. Arbeidsgiverne jeg har hatt har bekreftet at det ikke er mulig å tilrettelegge for meg på jobb, så kan være derfor? Er nok ikke så mye å grue seg til, men kjeeeedelig må det være :P

Oh yes, digre tanks ass:p;):D
De er nå såå søøøte, så:rolleyes: Elsker kuer:rolleyes::) Nå er de her igjen, men på utsia av gjerdet, da:p:cool: Jeg har bakt den danske versjonen av verdens beste, og er straks ferdig med ostekaka, bare igjen og legge på gelé og friske jordbær. Også blir det en marsipandekt hellokitty sjokoladekake som jeg lager til kvelden:D legger ut bilder når jeg er ferdig:p;):D

Ja det er morsomme dyr :P men godt de er på utsida gjerdet nå da :P haha..
mmmmm masse gode kaker da! :D skal nok bli digg! ;):) Gleder meg til å se bilder av kakene dine :D

Så bra dere har fått koset dere:)
Håper han blir bedre til i morgen stakkars.
Regner med det går kjapt over. Han har jo ingen som helst andre symptomer på sykdom annet enn feberen!

Da er det offisielt jeg er HELT fullstendig hekta på mentos....så ille hadde jeg ikke lyst på noe i forrige runde, snedige saker og veldig dumt. Det er jo ikke sunt i det hele tatt.
Hihi!

haha jeg har vel aldri hatt det med å være helt hekta på noe, heller omvendt :P hehe bedre med mora mi, som gikk å knaska på gulrøtter i flere mnd når hun gikk med min søster :P hehehe..

Ja man husker det lett om man har begynt å få smerter.. Får håpe det ikke blir så ille for deg ;)
Jeg har faktisk aldri vært på sånne møter.. Arbeidsgiverne jeg har hatt har bekreftet at det ikke er mulig å tilrettelegge for meg på jobb, så kan være derfor? Er nok ikke så mye å grue seg til, men kjeeeedelig må det være :p

Ja, det er nok grunnen ja:-) Synes det er ubehagelig jeg, nesten så jeg skjemmes, uten å helt vite hvorfor.

Back
Topp