Legebesøk..

gutt11og?

Elsker forumet
Da har jeg vært hos legen, pga smerter på høyre siden av magen (hele den siden som livmoren strekker deg opp til). Morkaka ligger også der, så legen mente det var pga den smertene kom,.
De på føden (snakka med de på tlf) mente at en ikke skal ha smerter pga morkaken,.
Men hva vet vel jeg,,.
Legen mente at så lenge jeg ikke blør og der er liv i den lille, så er det ingen fare..
Fikk utslag på urinen, 2+ på leukocytter, så spørs om det er streptokokkene som jeg hadde for en stund siden, har kommet tilbake,.
Kjente jeg ble deppa av hele legebesøket, og måtte bare få det ut en plass;)

Hva gjør du nå da? Har også endel vondt u magen å høyt blodtrykk. ... blir stressa:/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva gjør du nå da? Har også endel vondt u magen å høyt blodtrykk. ... blir stressa:/

Så lenge det ikke ble verre, så skulle det bare gå sin gang, mente han..
Skal se hva som viser på den urinprøven, når den er ferdig dyrka..
Blodtrykket mitt var helt fint. 115/55, så jeg slipper å tenke på det..
Har du vært til lege/jm da?

Skal til jm på torsdag så drøyer til det. Urinprøven var helt fin å kjenner masse liv så prøver å ta det med ro:)

Jeg får innimellom sånne tak,men tror d bare er ligamentsmerter :)

Hvordan gikk det med dyrkningen av urinprøven? Har du vindt enda? Viktig å behandle raskt om man er redd for nyre bekken betennelse.

Hvordan gikk det med dyrkningen av urinprøven? Har du vindt enda? Viktig å behandle raskt om man er redd for nyre bekken betennelse.
Den var heldigvis helt fin:) takk som spør :)
Har fortsatt vondt, og ei som mannen jobber med (lege), mente også det var morkaka som "henger" i livmora, som gjør at jeg har vondt.. Så får bare tro på det da.. Skal ikke til jm før 8.8..

Den var heldigvis helt fin:) takk som spør :)
Har fortsatt vondt, og ei som mannen jobber med (lege), mente også det var morkaka som "henger" i livmora, som gjør at jeg har vondt.. Så får bare tro på det da.. Skal ikke til jm før 8.8..
Godt å ha funnet en "forklaring" da :) Fint at det ikke var nyre bekken betennelse, for det er ikke bra å gå med i svangerskapet. Håper du slipper mer vondt.

Håper du føler deg bedre nå :) jeg får slike "hold" på venstre side, men det er lengre ned, ved skambeinet.

Back
Topp