Hører til her, tror jeg..

nytråd

Andre møte med forumet
Om tester fortsetter å lyse med to streker kommer jeg til å høre til her :-)

Er 10 dpo i dag. Klarte ikke å vente til fredag med å teste :-p her er ettermiddagstesten min :-)

ImageUploadedByBV Forum1374516500.522530.jpg

Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen!!! :-D

Har tidligere vært med i gruppe (har bytt nick nå pga vil være anonym) og den var super, satser på denne blir minst like bra :-D

Om tester fortsetter å lyse med to streker kommer jeg til å høre til her :-)

Er 10 dpo i dag. Klarte ikke å vente til fredag med å teste :-p her er ettermiddagstesten min :-)

Vis vedlegget 23264

Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen!!! :-D

Har tidligere vært med i gruppe (har bytt nick nå pga vil være anonym) og den var super, satser på denne blir minst like bra :-D
Gratulerer!! Hjertelig velkommen :)

Lurer på å prøve meg her jeg... Har funnet ut i dag 3 dager før ikm at jeg er gravid. Er da 3+5, veeeeldig tidlig å finne ut men spennende :bom Første gang. Er helt ny både på forum og hva som skjer i kroppen! Har noen veldige menssmerter/murringer , noe dere har kjennskap til?

Lurer på å prøve meg her jeg... Har funnet ut i dag 3 dager før ikm at jeg er gravid. Er da 3+5, veeeeldig tidlig å finne ut men spennende :bom Første gang. Er helt ny både på forum og hva som skjer i kroppen! Har noen veldige menssmerter/murringer , noe dere har kjennskap til?

Gratulerer så mye:-)

Jeg har også mye mensmurringer. Håper det er et godt tegn :-)

Gratulerer!! :)

Gratulerer så mye:)

Jeg har også mye mensmurringer. Håper det er et godt tegn :)

Gratulerer så mye:)

Jeg har også mye mensmurringer. Håper det er et godt tegn :)

Hvor langt på vei er du?? Leser myyye om dette, og mange har det sånn. Tydeligvis livmor som strekker seg. Trudde det var litt tidlig å kjenne det. Siden spiren er så liten!? Har blitt litt roligere etter å høre at andre har det sånn og!

Jeg også:) Er samme som deg, 3+5, har kjent en del murringer og stikking, det som gjorde at jeg tok en test i utgangspunktet:) Har hørt det er helt normalt!

Samme her 4+3 og våknet med kvalme og brekninger i morges, knapt sovet i natt pga hersens torden og lyn show ute:P Og en anelse vondere pupper i dag også, kjenner at hormonene jobber i kroppen min nå, en spennnende tid i møte :) Måtte også ta et annet vanskelig valg i dag, da jeg egentlig skulle stille i NM på lørdag, så har jeg i dag valgt å trekke meg fra NM, for å ikke utsette den lille spiren og meg for unødvendig stress!

Gratulerer :)

Gratulerer! Så gøy :) jeg har hatt veldig kramper nederst i magen. Roa seg veldig nå da. Ellers er jeg trøtt som en strømpe, hele tia!

Gratulerer :)

Back
Topp