Varmen..

Har hatt nydelig sommervær siste halvannen uka, litt vel varmt og svett noen dager, men for det meste har jeg bare kost meg med sol og sommer:) var verre på denne tiden i 2008...fikk gutten min 4.august så på denne tiden for 5 år siden var jeg veldig høygravid og vaaaarm :cool:
Jeg fødte 13 juli i 08.. Trodde jeg sku daue!

Her har det udag vært varmt. Lagt på holmen og slappet helt av, elsker sol jeg da men når jeg kommer på hytta er jeg helt ferdig:( nå har jeg slappet av i 1time...

HVOR bor dere??

Her jeg bor, er det 12-13 grader. Var kanskje 15 grader idag. Men det har regnet masse i sommer! Ikke sett noe varme...
Kragerø, nærmere bestemt Skåtøy. Perfekt varm og solfylt sommer her - for alle som tåler denslags :-P

Jeg fødte 13 juli i 08.. Trodde jeg sku daue!

Var du medlem i juli08 på bv den gangen? Jeg var nemlig det (hadde menstermin 21.juli, ble flytta til 1.august på oul, men fortsatte å henge med juli08!) Hadde annet nick;)

Juli 08 var utrolig varm ja...var faktisk værskifte natt til 4.august der jeg fødte, så ble ikke så verst temp å føde i som jeg frykta;)

Var du medlem i juli08 på bv den gangen? Jeg var nemlig det (hadde menstermin 21.juli, ble flytta til 1.august på oul, men fortsatte å henge med juli08!) Hadde annet nick;)

Juli 08 var utrolig varm ja...var faktisk værskifte natt til 4.august der jeg fødte, så ble ikke så verst temp å føde i som jeg frykta;)
Jeg oppdaget bv når gutten var noen mnd.. Var litt aktiv inne på juli, men ikke veldig.

Så synd du ikke oppdaga den før!! Herlig gjeng som fremdeles holder koken på et annet forum og fb! Noen der er blitt mine beste venner irl også:)

Så synd du ikke oppdaga den før!! Herlig gjeng som fremdeles holder koken på et annet forum og fb! Noen der er blitt mine beste venner irl også:)
Hadde vært hyggelig om vi kunne fått det slik her inne etterhvert og da :)

Varmen er ikke mye gøy nei... Særlig ikke kombinert med kvalme og svimmelhet. I år gleder jeg meg til høsten!!

Sliter med varmen å sola jeg også, men hyppige pauser med bading eller skygge er nøkkelen for min del :) og masse vann :)

Back
Topp