Lørdag

Redd for vind??? :eek: :p haha, stakkars!

hahaha hun er den mest pinglete ungen jeg har vært borti tror jeg :P haha.. men så var det en gang hvor hun faktisk blåste av sykkelen sin, på vei til bhgen :P kom et skikkelig vindkast fra hennes side, og der lå hun vettskremt på bakken :P
meeen så har hun alltid vært litt pinglete da, du kan tenke deg når hun har brukt sprinkelseng i 2,5 år, og ALDRI klatret ut av den!:eek::P hun tenker for mye vettu.. haha.. Liana er helt annerledes, myyye tøffere ;)

hahaha hun er den mest pinglete ungen jeg har vært borti tror jeg :P haha.. men så var det en gang hvor hun faktisk blåste av sykkelen sin, på vei til bhgen :P kom et skikkelig vindkast fra hennes side, og der lå hun vettskremt på bakken :P
meeen så har hun alltid vært litt pinglete da, du kan tenke deg når hun har brukt sprinkelseng i 2,5 år, og ALDRI klatret ut av den!:eek::P hun tenker for mye vettu.. haha.. Liana er helt annerledes, myyye tøffere ;)
Hehe, morro når selv foreldrene synes barnet er pysent og pinglete :p ;) morro å ha en av hver da :D blir jo spennende å se hvordan lillebroren blir :)

Da har jeg og mannen vært på Big Horn Steakhouse og kosa oss med et treretters måltid og ei flaske vin. Herlig å sitte ute når det er så god temperatur. Reine syden veittu!! ;)

Da har jeg og mannen vært på Big Horn Steakhouse og kosa oss med et treretters måltid og ei flaske vin. Herlig å sitte ute når det er så god temperatur. Reine syden veittu!! ;)
Så koselig!!!!!! :)

Nei, tror det er tannkjøttet..
Blør han over tennene? Hva skjedde? Datt han i gulvet?:oops: De slår seg så fort dessa små. Fetteren min slo ut den ene fortannen sin da han var 1 1/2 år gammel, tannlegen greide og sette den på plass igjen, men gutten datt på nytt og da gikk det ikke. Men han var særdeles søt uten den ene fortanna:p

Hehe, morro når selv foreldrene synes barnet er pysent og pinglete :p ;) morro å ha en av hver da :D blir jo spennende å se hvordan lillebroren blir :)

hahah ja hun er redd/skeptisk til alt mulig rart:P Tror Emira har godt av å ha en "tøffere" søster :P og kansje omvendt også.. heheh.. blir spennende å se på lillebror ja! Kansje han og Liana rotter seg sammen og finner på alt mulig rart:eek::p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Blør han over tennene? Hva skjedde? Datt han i gulvet?:oops: De slår seg så fort dessa små. Fetteren min slo ut den ene fortannen sin da han var 1 1/2 år gammel, tannlegen greide og sette den på plass igjen, men gutten datt på nytt og da gikk det ikke. Men han var særdeles søt uten den ene fortanna:p

Skjedde også noe lignende med broren min, datt ut fra spisestolen sin eller noe, når han var litt ovet 1 år..men han stoppa ikke å blø..dem sjekka hos tannlege og leger, alle sa at tannen kom til å feste seg, men ingen sa noe om blødninga:eek: før en annen tannlege som sa at det ikke var noe fare med tanna, her er det no galt med blodet! Da fant dem ut at han er bløder (mildeste versjon) ;) kan tro mamma og pappa har stesset med han som var sååå hyper som barn:p

Ja syns det holder for deg altså! for det er hvertfall ikke lett å gå med kvalme og oppkast når man har en liten som er avhenging av deg :(

Nei, det er heldigvis bedre i dag. Hvordan er det med deg da,det må være vanskelig å sitte på gulvet og sånn?
Jeg får veldig vondt hvis jeg gjør det.

Nei, det er heldigvis bedre i dag. Hvordan er det med deg da,det må være vanskelig å sitte på gulvet og sånn?
Jeg får veldig vondt hvis jeg gjør det.

Nei blir nok minimalt med gulvsitting for tiden :( kan sitte litt i små mengder, men da får jeg veldig vondt i bekkenet og høyre hofte.. hvertfall nå som vi har tatt vekk lekematta og det blir direkte på gulvet.. Ellers er formen fin.. bare dette stygge bekkeneto_O :P er jo så synd at du allerede NÅ får vondt i bekken! du er jo ikke så langt på vei akkurat :(

Ja, spennende:) Det går utrolig fort.

hehe ja nesten litt for fort :P men gleder meg til å få fødselen overstått! for den har jeg ikke rukket å "glemme", så kjenner jeg tenker mer på det enn sist gang og kansje gruer meg litt mer.. menmen det MÅ jo skje uansett da :P hehehe..

Han har blødd i tannkjøttet rundt tennene på en måte, over tennene! Den ene gangen dunket han i en bordkant og fikk vondt. Den siste gangen dunket han bare så vidt i stolen sin og fikk ikke vondt, men blødde litt likevel. Det er helt fint rundt tennene nå, ser ikke noe galt.

Skjedde også noe lignende med broren min, datt ut fra spisestolen sin eller noe, når han var litt ovet 1 år..men han stoppa ikke å blø..dem sjekka hos tannlege og leger, alle sa at tannen kom til å feste seg, men ingen sa noe om blødninga:eek: før en annen tannlege som sa at det ikke var noe fare med tanna, her er det no galt med blodet! Da fant dem ut at han er bløder (mildeste versjon) ;) kan tro mamma og pappa har stesset med han som var sååå hyper som barn:p

Oi!!!!

Han har blødd i tannkjøttet rundt tennene på en måte, over tennene! Den ene gangen dunket han i en bordkant og fikk vondt. Den siste gangen dunket han bare så vidt i stolen sin og fikk ikke vondt, men blødde litt likevel. Det er helt fint rundt tennene nå, ser ikke noe galt.

Nei, men så lenge det ikke er tennene som er skadet, men tannkjøttet som blør, så går nok helt fint:)

Går bra nå..men han var så hyper som liten og det førte til mange lege/sykehus besøk :P har måtte få blod 2 ganger pga noen uhell.. og ofte slitet med myyye neseblod og lite jern!..

hehe ja nesten litt for fort :p men gleder meg til å få fødselen overstått! for den har jeg ikke rukket å "glemme", så kjenner jeg tenker mer på det enn sist gang og kansje gruer meg litt mer.. menmen det MÅ jo skje uansett da :p hehehe..

Skjønner det ja, er veldig spent på den selv. Jeg håper det blir planlagt ks for min del, men skjer det ikke så skjer det ikke.

Back
Topp