I kveld...

Kværuline

Forelsket i forumet
Skal jeg ut en tur alene! Eller med noen venninner på quiz :) Pappan skal ha lille alene og prøve å legge! Spent!

Han har jo lakt når jeg har vært hjemme, men har oftest endt med at jeg har måtte ta over og amme i søvn :)

Blir koselig å dra ut en tur, men kommer nok til å ha vondt av det! Er greit å være borte noe timer på dagen, men lille er så fryktelig mammadalt egentlig når hun skal legge seg for kvelden. Men det går nok fint :) I værstefall så får jeg bare dra tidligere hjem :) Eller at det blir senere kveld på snuppa ❤

*mobil app*

Det høres veldig koselig ut. :)
Kos deg masse! Lille og pappa kommer nok til å kose seg med hjemme-alene-fest.:)

* æpp'n *

Koos deg :) jeg skal på lørdag! Kanskje hvis jeg klarer løsrive meg :)

Var veldig koselig <3 Lillegull hadde, som jeg trodde, ikke villet sove.. Men hadde jo vært snill og rolig fordet. Bare litt kjipt for Pappan som skal på nattevakt! Hun lå å halvsov da jeg kom hjem, så sovna da jeg tok hu opp av senga ❤ Hadde kanskje gjort det med pappan og hvis han hadde gjort det da, men er ekstra godt for mammahjertet å kjenne på at babyen vet at det er, og trenger deg ❤❤❤

*mobil app*

Back
Topp