Noen andre med PCOS her?

tabXtra

Glad i forumet
Det har jeg.. Før hadde jeg "aldri" mensen og var veldig overvektig. Nå har jeg gått ned 65 kilo, oftere men litt lange sykluser ble jeg nå gravid på første forsøk. Jeg har tatt Metformin i lengre tid og skal i alle fall bruke det ut uke 12. Noen fler som går på det? Er det ikke sånn at man kan bruke det hele svangerskapet, men trappe ned før termin pga amming?

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg har pcos, men går ikke på metformin. 65 kg ned? Wow!!!! Skulle ønske jeg klarte mine "usle" 30 kg..

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg har pcos, men går ikke på metformin. 65 kg ned? Wow!!!! Skulle ønske jeg klarte mine "usle" 30 kg..

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg har hatt god nytte av metformin, kanskje du skulle be om det? :) Har kjørt lavkarbo ig trent mye.. Jeg har enda 5-8 kg igjen.. Men det er så lite i det store bildet at det får jeg ta sammen med alle kiloene jeg kommer til å legge på neg fram til mars :p

Har ikke tenkt til å slanke meg nå under svangerskapet, bare spise sunt. har også spist lavkarbo tidligere, og det funker.. Men i lengden så klarer jeg det ikke.

Har ikke tenkt til å slanke meg nå under svangerskapet, bare spise sunt. har også spist lavkarbo tidligere, og det funker.. Men i lengden så klarer jeg det ikke.
Nei jeg skal heller ikke det, men det er jo et alternativ til senere :-)

Jeg klarer ikke så streng lavkarbo diett i lengden nå lengre jeg heller..... :p

Nei jeg skal heller ikke det, men det er jo et alternativ til senere :)

Jeg klarer ikke så streng lavkarbo diett i lengden nå lengre jeg heller..... :p

Jeg personlig syntes det ble altfor vanskelig i forhold til de to andre i familien, mye lettere for alle tre at alle spiste det samme. Samtidig som jeg slipper å forklare til sønnen min hvorfor mamma ikke spiser det samme som han og pappa. :p

Jeg personlig syntes det ble altfor vanskelig i forhold til de to andre i familien, mye lettere for alle tre at alle spiste det samme. Samtidig som jeg slipper å forklare til sønnen min hvorfor mamma ikke spiser det samme som han og pappa. :p

Godt poeng!
Akkurat det problemet hadde ikke jeg, så det er veldig forståelig :)

Back
Topp