Mum loves her baby

Ufff. Har du prøvd phenergan? Dette er også mitt siste svangerskap. Orker ikke dette en gang til.
Håper du tar godt vare på deg på sykehuset.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

det er vel den jeg prøver nå.. Kastet opp etter 15 minutt så tror ikke den ga noen effekt på den tiden. Er kun innlagt poliklinisk så skal ikke tilbake før i morgen tidlig. Men om jeg kommer hjem etterpå spørs det jo på..

Er du innlagt?
 
Vet dere.. Var nesten enklere å være alene med denne sykdommen sist.
For nå må jeg gå rundt å høre og lukte at mannen spiser masse god mat og jeg ligger her og spyr og er kjempesulten :(


Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
 
det er vel den jeg prøver nå.. Kastet opp etter 15 minutt så tror ikke den ga noen effekt på den tiden. Er kun innlagt poliklinisk så skal ikke tilbake før i morgen tidlig. Men om jeg kommer hjem etterpå spørs det jo på..

Er du innlagt?
Nei. Heldigvis slipper jeg det. Men får ikke jobbe.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
 
Uff... Synes inderlig synd på deg :( hvor lenge varte kvalmen sist gang du gikk gravid ??
 
Oii.. har ikke fått med meg dette jeg.. håper du kommer deg igjen snart.. god bedring <3

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)
 
Er jo bra at du blir innlagt igjen slik at du får god behandling og kommer deg litt:) sender deg masse god bedring tanker! Håper du snart slipper dette !


Termin 9. februar med første frøet:)
 
Uff.. så ufattelig slitsomt :-/ Eg har også hyperemesis og hadde det med førstemann også. Det er grusomt og eg var litt mildere ramma enn deg. Var kvalm heilt til fødsel, men spydde ikkje etter veke 15-16. Denne gangen synes eg det er mykje tyngre psykisk, men har heldigvis fått tabletter som gjer at eg ikkje spyr. *bank i bordet* Eg bruker zofran smeltetabletter som virker veldig fort. Dei er ikkje sååå dyre lenger og er verdt pengene.
Håper du snart blir bedre og får komme heim! Klem
 
Uff :-( Unner deg ikke å ha det sånn i det hele tatt. Men kanskje bedre at du er på sykehuset? *klem*

Det er nok det i denne omgang. MÅ komme meg til vi reiser til utlandet. Skal nemlig bo hos søsteren min som bor i syd og har ikke truffet henne siden jul :(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Uff.. så ufattelig slitsomt :-/ Eg har også hyperemesis og hadde det med førstemann også. Det er grusomt og eg var litt mildere ramma enn deg. Var kvalm heilt til fødsel, men spydde ikkje etter veke 15-16. Denne gangen synes eg det er mykje tyngre psykisk, men har heldigvis fått tabletter som gjer at eg ikkje spyr. *bank i bordet* Eg bruker zofran smeltetabletter som virker veldig fort. Dei er ikkje sååå dyre lenger og er verdt pengene.
Håper du snart blir bedre og får komme heim! Klem

Det var Zofran som fungerte på meg også sist, men de har vist en liste de må følge og Zofran er lenger nede på den listen..

Prøver noe cagatil eller no sånt, men har ikke fungert sålangt. Så det blir vel å prøve noe annet i morgen igjen.. de har snakket om sonde og jeg hadde det sist. Det JÆVLIGSTE jeg har vært borti noensinne så vil virkelig unngå det nå. De sier det er mer skånsomt enn å få føde gjennom årene, men skal heller tåle smerte enn den jævla slangen igjen :(

Har du prøvd mange forskjellige før du fikk Zofran? Og hva koster de nå egentlig? ? :)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Har du prøvd largactil? Jeg er innlagt for tredje gang nå og får det i tablett og iv. Hjelper mest med iv men merker effekt av tabletter også.. Litt mer kvalm enn iv bare.. Kaster opp mye mindre men får i meg noe mat.
 
*sniker*
Jeg har også hyperemesis, og for å være ærlig synes jeg du får litt dårlig behandling. Ettersom du vet zofran hjelper deg burde du få det. Er ubeskrivelig tungt å gå sånn som du gjør nå og prøve og feile... Prøv å snakk med legen... Sånn som keg ser det kunnr du unngått sonde om de hadde hørt på deg og dine tidligere erfaringer! Da kunne du kanskje ha vært på bedringens vei allerede uten så masse oppkast hver dag...
Jeg ønsker deg i allefall lykke til, håper det roer seg for deg snart :)


App ☆
 
Har du prøvd largactil? Jeg er innlagt for tredje gang nå og får det i tablett og iv. Hjelper mest med iv men merker effekt av tabletter også.. Litt mer kvalm enn iv bare.. Kaster opp mye mindre men får i meg noe mat.

Det er den jeg prøver på nå ja.. har ikke hatt noen effekt bortsett fra at jeg sovna.. :p men har kun fått tablett da..

Skriver du også sånn mat og drikke skjema? Hvor ligger du?

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Back
Topp