Ser ut som en sirkushore..

Minime

Blir kjent med forumet
Er det mulig.. I dag klarte jeg det MEST utrolige!! Jeg hadde det travelt fordi jeg skulle rekke en avtale. Var fryktelig tørst, så jeg MÅTTE drikke litt vann først. Så da står jeg ved vasken og drikker. Heller litt for fort, og søler vann over hele ansiktet. Som en ren refleks bøyer jeg meg framover, med glasset fortsatt foran munnen, og skaller rett i kjøkkenskapet! Det resulterte i et saftig dypt kutt over neseryggen, samt tidenes verandaleppe..

Avtalen jeg skulle rekke var å legge vippe extentions. Jeg gråter noen tårer, tørker litt blod og løper ut døra. I løpet av de timene jeg lå på salongen, hadde leppen min dobblet størrelse. For å toppe det hele, fikk jeg tidenes dårligste vippe extention :smiley-angry017 . De er ALT for lange.. Så nå sitter jeg her, med bambivipper og noe som ser ut som en botox job gone bad. JEG SER IKKE UT!!! huff.. måtte bare klage litt her nå, siden jeg er alene.. Kanskje like så greit når jeg ser ut som en sirkushore :smiley-ashamed008

Uffameg! Må dra litt på smilebåndet også, ser det liksom for meg :) blir nok en morsom historie etterhvert...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Uffameg! Må dra litt på smilebåndet også, ser det liksom for meg :) blir nok en morsom historie etterhvert...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Takk, ja det blir noe å fortelle den lille :) Den gangen mamma skulle gjøre seg pen, men feila TOTALT! :laughing002

Ta et bilde :) du har en flott historie og fortelle om noen år :) håper kvelden byr på bedre ting for deg :)

Takk for det :) Er litt forsiktig med å avsløre hvem jeg er ennå, men jeg har tatt bilder - og de blir nok lastet opp når graviditeten er offentliggjort og jeg ikke trenger å bekymre meg for om andre finner ut hvem jeg er ;)

Takk for det :) Er litt forsiktig med å avsløre hvem jeg er ennå, men jeg har tatt bilder - og de blir nok lastet opp når graviditeten er offentliggjort og jeg ikke trenger å bekymre meg for om andre finner ut hvem jeg er ;)
Ja det skjønner jeg :D lykke til med graviditeten :D

Ja det skjønner jeg :D lykke til med graviditeten :D

Tak for det :) Har passert de magiske 12 nå, så skal prøve å nyyyte resten :) Lykke til med prøvingen!

Hahaha skikkelig uheldig da! Men jeg er sikker på at vippene ikke er så ille når du får vendt deg til dem. Det er jo stor forskjellf ra hva du sikkert har til vanlig. Etter noen dager er du nok stråelende fornøyd:) håper jeg! Hehe

Termin 09.februar med første frøet:)

Hahaha skikkelig uheldig da! Men jeg er sikker på at vippene ikke er så ille når du får vendt deg til dem. Det er jo stor forskjellf ra hva du sikkert har til vanlig. Etter noen dager er du nok stråelende fornøyd:) håper jeg! Hehe

Jeg ringte faktisk å uttrykte min misnøye, de skal fjernes i morgen. De er så lange at mine egne vipper ikke klarer å holde de oppe :) Men de var veldig forståelsesfull og tilba meg andre vipper i ett annet merke (var visstnok en ny type de prøvde på meg).
Har fått roet meg litt nå, men guud, så irritert og lei meg jeg var for noen timer siden :P

Jeg ringte faktisk å uttrykte min misnøye, de skal fjernes i morgen. De er så lange at mine egne vipper ikke klarer å holde de oppe :) Men de var veldig forståelsesfull og tilba meg andre vipper i ett annet merke (var visstnok en ny type de prøvde på meg).
Har fått roet meg litt nå, men guud, så irritert og lei meg jeg var for noen timer siden :P
Så bra at de ordner opp:) skal du sette på mindre da eller tar du ikke sjansen? Hehe

Så bra at de ordner opp:) skal du sette på mindre da eller tar du ikke sjansen? Hehe

Jeg er litt usikker ennå. Jeg har jo hatt det manga ganger før, og har alltid vært fornøyd da. Må sove litt på det, tror jeg :P Første gangen jeg legger vipper på den plassen da, og jeg har alltid vært fornøyd med andre behandlinger jeg har hatt der. Så det spørs om jeg gir de en sjangse til :)

Jeg er litt usikker ennå. Jeg har jo hatt det manga ganger før, og har alltid vært fornøyd da. Må sove litt på det, tror jeg :P Første gangen jeg legger vipper på den plassen da, og jeg har alltid vært fornøyd med andre behandlinger jeg har hatt der. Så det spørs om jeg gir de en sjangse til :)
Du får følge magefølelsen imorgen:) jeg har også lyst å legge extention:) er jo så fint!:)

Du får følge magefølelsen imorgen:) jeg har også lyst å legge extention:) er jo så fint!:)

Ja, det synes jeg også. Også er det så greit å slippe å sminke seg hver dag!! :)

Hahahahahhahaha sorry men klarer ikke la være å le. Uff håper leppa minsker fort. Vippene går kanskje an å kutte?

Hahahahahhahaha sorry men klarer ikke la være å le. Uff håper leppa minsker fort. Vippene går kanskje an å kutte?

Jeg har allerede klippet bort en halv cm :P Føler fortsatt de er for lange. Men får heldigvis fjernet de i morgen :)

Huff.. Nå måtte jeg faktisk le litt... Men masse god bedring

Hahaha, huff stygt å le, men en morsom historie da..:) håper leppa er blitt litt bedre og at du etterhvert blir litt komfertabel med vippene :) og tror neppe du ser ut som ei sirkushore altså, men det er lett å si :) god bedring med leppa og kuttet :) trøsteklem sendes din vei :)

Back
Topp