sea band

babyønske13

Elsker forumet
er det flere som bruker det mot kvalme? jeg har brukt det nå i flere dager og kjenner at det hjelper innimellom.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg og. Går med det hele tiden, just II n case. redd for å bli kvalmere om jeg tar det av :p

-Appen

Brukte i starten, hjalp, men ikke lenge. og folk begynte å spørre :P

det er jo ikke så mange som kjenner meg her, så er ikke noe stress. kan gå på butikken uten å bli stoppet av en kjent person.
Ja, er heldig sånn sett du ;-)

Takk for å minne meg på sea band, har noen par liggende. Sist gang fungerte de uheldigvis ikke, men hver graviditet er jo forskjellig. :happy7

Ååhh.. hvor får man kjøpt dette da? Apoteket? Dette må prøves ut. Er så kvalm døgnet rundt :/

Har gått med det flere uker i strekk nå, men tror ikke det har gitt meg noen effekt. Har vært uten i dag.

Åh, har aldri hørt om det. Det må jeg altså prøve! skal ta meg en tur innom apoteket imorgen :-) Var aldri kvalm i mitt forrig svangerskap. Men denne gangen ja :-(

Hjalp ikke sist :-( fikk vondt i hånden der kula trykket. Så har ikke prøvd enda, men her er ikke kvalmen så verst enda. Bare litt uggen inne i mellom :-(

Jeg brukte det litt under første svangerskap uten noe særlig hell. Brukt de litt nå også, men ikke den helt store virkningen nå heller dessverre:(

Back
Topp