epla25 Forelsket i forumet 17 Jul 2013 #1 Ukene går bare fortere og fortere syns jeg 4 små uker igjen til vi er over den magiske grensa 2 små + spire <3
Ukene går bare fortere og fortere syns jeg 4 små uker igjen til vi er over den magiske grensa 2 små + spire <3
T tabXtra Glad i forumet 17 Jul 2013 #2 epla25 skrev: Ukene går bare fortere og fortere syns jeg 4 små uker igjen til vi er over den magiske grensa 2 små + spire <3 Klikk for å utvide … Hipp hurra Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
epla25 skrev: Ukene går bare fortere og fortere syns jeg 4 små uker igjen til vi er over den magiske grensa 2 små + spire <3 Klikk for å utvide … Hipp hurra Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
epla25 Forelsket i forumet 17 Jul 2013 #4 mrs.M skrev: heldiggris! Godt tida går fortere og fortere! Klikk for å utvide … Mm, satser på at de neste fire ukene går superfort. Har mye som skjer de ukene så tror det skal gå bra 2 små + spire <3
mrs.M skrev: heldiggris! Godt tida går fortere og fortere! Klikk for å utvide … Mm, satser på at de neste fire ukene går superfort. Har mye som skjer de ukene så tror det skal gå bra 2 små + spire <3