Huden full av kjeft

Åååhh, argh!! Sinna på dine vegne! :-O
Men slike lavpanna idioter skal vi ikke la få innpass i livene våre nå, de er ikke verdt et sekund av vår tid, et fnugg av vår energi eller en eneste liten tanke! Slike klarer man seg bedre uten.
Nå håper jeg inderlig at du klarer å glede deg over mirakelet som vokser i magen din, og nyte tiden fremover med planlegging, forventning og alt som hører med. Omgi deg med mennesker som vil deg godt, ta i mot alt positivt som kommer i din vei, og unn deg selv å være lykkelig :)
Du har alt og alle du trenger - og så får det heller bare bli en bonus dersom barnefaren en gang i fremtida forandrer seg radikalt og vil bidra positivt i livene deres.
Ønsker deg og den lille alt godt! Stor klem :)

Håoer kkke jeg tråkker deg pp tærne ..
Han var en dust som ikke fulgte opp. Men da du tok det valget om og ikke utføre aborten så må du stå til ansvar og ikke klandre han.. dere er to om og lage det .. du respekterte ikke hans vilje med å ta abort mrn han sa at når du hadde gjort som du hadde gjort så ikke sett han som far. Det synes jeg da du bør repektere..

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)
Nå er det til syvende og sist mor sitt valg å ta abort. Og det av god grunn! Akkurat i denne situasjonen synes jeg ikke bf høres ut som annet enn egoistisk (selvfølgelig kun basert på det som er skrevet her inne), det hadde vært noe annet om han faktisk hadde vurdert for og imot på en litt mer voksen måte og ikke bare ut i fra sitt eget ståsted. Dersom mor går med på abort for far sin skyld er det minste han kan gjøre er å støtte henne. Synes ikke han fortjener å bli respektert når han ikke viser respekt.

Uansett så har barnet krav på å vite hvem som er faren sin. Pappaen kan også komme i ettertid å kreve samvær osv hvis han plutselig finner det for godt. Det er ens eget kjøtt og blod og de mennene som ikke vil betale barnebidrag har så lav status hos meg! Penger viktigere enn ditt eget kjøtt og blod?

En konflikt har alltid to sider og vi har bare hørt en side her, derfor er jeg litt forsiktig med å gjøre meg opp for sterke meninger om barnefaren. Men at han skal betale bidrag for barnet sitt er det absolutt minste han kan gjøre, og er bare rett og rimelig. Selv om det for oss virker hjerterått, så har jeg likevel forståelse for at han ikke ønsker å bli far under disse omstendighetene. Hvis han nå føler seg lurt rundt denne aborten, er det naturlig for mange å reagere med sinne. Når situasjonen får kjølnet litt, kan mye forandre seg i et menneskesinn, og forhåpentlig kan dere samarbeide i fremtiden :)

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Nå er det til syvende og sist mor sitt valg å ta abort. Og det av god grunn! Akkurat i denne situasjonen synes jeg ikke bf høres ut som annet enn egoistisk (selvfølgelig kun basert på det som er skrevet her inne), det hadde vært noe annet om han faktisk hadde vurdert for og imot på en litt mer voksen måte og ikke bare ut i fra sitt eget ståsted. Dersom mor går med på abort for far sin skyld er det minste han kan gjøre er å støtte henne. Synes ikke han fortjener å bli respektert når han ikke viser respekt.

Uansett så har barnet krav på å vite hvem som er faren sin. Pappaen kan også komme i ettertid å kreve samvær osv hvis han plutselig finner det for godt. Det er ens eget kjøtt og blod og de mennene som ikke vil betale barnebidrag har så lav status hos meg! Penger viktigere enn ditt eget kjøtt og blod?

Du har et veldig godt poeng.. Og når jeg tenker på det så er jeg jo enig :)

Back
Topp