Er det noen...

Forstår veldig godt at du blir skuffet.. Hadde blitt skikkelig forbannet jeg..

Termin 9. februar med første frøet:)

Jeg å egentlig, men mannen mener jeg overreagerer og bør la det ligge..
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg å egentlig, men mannen mener jeg overreagerer og bør la det ligge..
Ny termin 03.02.14
Hehe det er ikke alt disse mennene forstår seg på. Vi har litt mer følelser og tanker enn dem:p

Hehe det er ikke alt disse mennene forstår seg på. Vi har litt mer følelser og tanker enn dem:p

Hehe "litt" men en hemmelighet er en hemmelighet mener jeg.

Ny termin 03.02.14

Her er det mannen som bremser litt! Jeg kunne ha sagt det til mine beste venninner og til søsken, men han vil vente litt til! :-P

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Bare meg og samboere:) vanskelig å holde det hemmelig! Har vært i bryllup, jobb fest og skal i 50årsdag+30års bryllupsdag.. Lurer alle med alkoholfri vin;)
Vi har holdt det for oss selv, men måtte si det til søster og svigerbror pga ferie hos dem og liiiiitt rart at jeg takker nei til øl og vin kos hver dag :p Har du noen tips ifht fest og det å lure med alkoholfri vin? Skal på stor fest til helga, og er så redd for å bli oppdaget :-/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har vært så kvalm at det er umulig å være sammen med noen mer enn 4 timer uten å si noen

Ny termin 03.02.14

Nå vet noen få venninner pluss svigers det :) teller ned til førstkommende torsdag, da skal jeg til vestlandet og fortelle familien min det :)

Tester ut appen
Frøet ventes 10. Feb <3

Som jeg skreiv tidligere så har vi fortalt det til familie, søsken og bestisen min.. Men i helgen fikk jeg vite at Svigerinna mi hadde sagt det til en venninne.. Ble så skuffet og sinna!! Skjønner nå at vi ikke kan fortelle henne hemmligheter . Snakket med henne om det og hun ble nesten irritert for at jeg sa det.. Dritt kjerring!! Håper ikke flere vet..

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Vi har holdt det for oss selv, men måtte si det til søster og svigerbror pga ferie hos dem og liiiiitt rart at jeg takker nei til øl og vin kos hver dag :p Har du noen tips ifht fest og det å lure med alkoholfri vin? Skal på stor fest til helga, og er så redd for å bli oppdaget :-/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er en tråd litttilbake i tid om unnskyldninger for å ikke drikke på fest;) der står en del ideer. Tråden ble startet modt i juni ca;)

Med de andre har jeg fortalt det ganske tidlig... Men ikke denne gangen... Rett og slett fordi det er litt flaut!!! Dette er jo nr 6!!! Og ikke planlagt, vi skulle ikke ha flere og jeg stod/står på venteliste til sterilisering (minte meg på at jeg må avbestille den timen, hihi)
Denne gangen får alle vite det på bursdagen min etter at vi har vært på ul!! Det vil bli mange som er sjokkerte, og noen få vil nok forvente det...

Men vi tar det fulle ansvaret for vår lille feilberegning... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp