Mum loves her baby

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan går det med deg?? Er du fortsatt på sykehuset? Sender en stor klem!
 
Jeg lurer også på hvordan det går med deg :)
Kvalmen like ille?


Termin 16 februar
 
Så koselig med egen tråd ♡

Jeg er innlagt poliklinisk på sykehuset etter et kraftig tilbakefall i helgen. Ikke holdt på hverken flytende eller fast siden lørdag og merker det på kroppen nå. Er irritabel, vondt i kroppen og KONSTANT kvalm.. :(

Fikk ny medisin jeg skulle prøve i dag men kastet alt opp etter kun 15 minutter.. er forferdelig lei meg for at jeg skal måtte gå gjennom dette én gang til og vil faktisk si det er verre denne gang. Redd jeg blir lagt inn fulltid i morgen når jeg reiser tilbake for kontroll og væskebehandling.. har ikke spist siden lørdag og er SÅ sulten :(:(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Uff. Jeg trodde jeg hadde det fælt sist, men det er jo ingenting i forhold til deg. Masse god bedring..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
 
Uff så uheldig du har vært... Håper ting snart er i bedring ! Tenker på deg!


Termin 9. februar med første frøet:)
 
Uff så kjipt. Håper de finner noe kvalmestillende som funker og at det går over snart!!!
 
Uff, stakkars deg - skikkelig uheldig :(
Masse god bedring til deg, krysser alt jeg har for at du blir bedre snart! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Uff. Jeg trodde jeg hadde det fælt sist, men det er jo ingenting i forhold til deg. Masse god bedring..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Uansett så er det fælt med kvalme/oppkast.. men utrolig slitsomt når det er det eneste svangerskapet dreier seg om :(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Masse god bedring :)
 
Uff så kjipt. Håper de finner noe kvalmestillende som funker og at det går over snart!!!

Ja det hadde vært fantastisk.. problemet er vel bare at alt skal SVELGES...:rolleyes:

Og effekten slår ikke inn fort nok.. vet en type smeltetabelett fungerte sist. Men de er steindyre.. snakker 800 kr for kun 2-3 dagers bruk :eek:

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Å nei, stakkars deg! Det var ikke det jeg har håpet på å lese... Håper at de finner noe som hjelper deg og ønsker deg masse masse god bedring!! Stor klem!
 
Å nei, stakkars deg! Det var ikke det jeg har håpet på å lese... Håper at de finner noe som hjelper deg og ønsker deg masse masse god bedring!! Stor klem!

Nei.. det var jo en risiko. Jeg hadde jo et håp om at det skulle bli bedre denne gang. Med ny mann og ny livssituasjon og det hele...

Men dengang ei. Det blir nok med disse to barna.. å gå gjennom dette en 3. gang tror jeg ikke kroppen takler :(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Ja det hadde vært fantastisk.. problemet er vel bare at alt skal SVELGES...:rolleyes:

Og effekten slår ikke inn fort nok.. vet en type smeltetabelett fungerte sist. Men de er steindyre.. snakker 800 kr for kun 2-3 dagers bruk :eek:

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Afipran finnes som stikkpiller. Sikkert noen andre typer også. Intravenøst finnes også hvis du blir innlagt.
 
Nei da er vi to :(

Huff.. Redd jeg blir innlagt igjen. Men er vel kanskje best også.. Hadde en helt grusom natt i natt med smerter og var konstant kvalm, men ingenting å kaste opp. Ber om at jeg slipper det i natt igjen.

Fått i meg 5-7 spiseskjeer med havregrøt (med vann og saft) - men kjemper for å holde det nede. Har klart det i en time nå, men redd jeg må kaste inn håndkleet straks :(


Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
 
Uansett så er det fælt med kvalme/oppkast.. men utrolig slitsomt når det er det eneste svangerskapet dreier seg om :(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Ufff. Har du prøvd phenergan? Dette er også mitt siste svangerskap. Orker ikke dette en gang til.
Håper du tar godt vare på deg på sykehuset.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
 
Huff.. Redd jeg blir innlagt igjen. Men er vel kanskje best også.. Hadde en helt grusom natt i natt med smerter og var konstant kvalm, men ingenting å kaste opp. Ber om at jeg slipper det i natt igjen.

Fått i meg 5-7 spiseskjeer med havregrøt (med vann og saft) - men kjemper for å holde det nede. Har klart det i en time nå, men redd jeg må kaste inn håndkleet straks :(


Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
Like greit å bli lagt inn å bli tatt vare på? God bedring!!
 
Back
Topp