Betennelse etter kikkhullsop.?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
For 4 år siden hadde jeg en operasjon hvor de gikk inn også i navlen. I fjor fikk jeg smerter i navlen og ble sendt på sykehuset, det rant ut blod og verk og kirurg sa det var nok etter den operasjonen og om ikke betennelser ble borte måtte de inn og fjerne et sting eller noe inne i navlen som de satt under operasjon...? Betennelser ble til slutt borte men nå er den pokker meg tilbake, verker i magen, rennet verk ut og kjennes ut som en kul inni der.. Legen min har ferie så vet liksom ikke helt om dette er en hastesak eller bare er noe jeg skal se om går over igjen? Noen som har opplevd lignende så lenge etter en operasjon? Trodde ikke det var mulig jeg :(

Det er nok betent, mest sannsynlig som en komplikasjon etter opr? Du bør ta det på alvor, og da sier jeg ikke det for å skremme deg. Av å til kan betennelser innkapsle seg, som en stor kvise. Og for å bli helt bra må dette tømmes og renses og gro innenfra (på en måte, mulig jeg forklarer dumt nå). Ta kontakt med legekontoret ditt å få deg en time, du kan bli veldig plaget. Håper på det beste gor deg!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er nok betent, mest sannsynlig som en komplikasjon etter opr? Du bør ta det på alvor, og da sier jeg ikke det for å skremme deg. Av å til kan betennelser innkapsle seg, som en stor kvise. Og for å bli helt bra må dette tømmes og renses og gro innenfra (på en måte, mulig jeg forklarer dumt nå). Ta kontakt med legekontoret ditt å få deg en time, du kan bli veldig plaget. Håper på det beste gor deg!

Ja det er ikke lett når legen se ferie :p dette skjedde jo for 1,5 år siden også og da sa legen at de kanskje måtte fjerne en tråd som de syr med etter op. Men har vært bra siden, helt til nå tydeligvis.. Hvor lenge er det dumt å gå sånn tro? Er ganske vondt men kan leve med det en stund om det ikke blir værre :)

Skjedde akkurat det samme med meg etter en kikhullsoperasjon. Tok ikke mer enn rundt et år før jeg merket noe, men gikk halvannet år fram og tilbake til legen fordi at han ikke trodde på meg når jeg sa at jeg var hundre prosent sikker på at det var betennelse. Til slutt byttet jeg fastlege i forbindelse med flytting, og han sendte meg rett på sykehuset for å hasteoperere den byllen som hadde blitt dannet. Var på str med en golfball med verk som hadde voks på innsiden av operasjonssåret. Kunne gått galt, så forguder min nye fastlege!

Stå på ditt, det skal ikke være slik! Er kjempevondt! Ta kontakt med en annen lege om h*n du har nå ikke tror deg.
Lykke til :)

Hadde dratt på legevakten.

Var på akutten den gangen jeg hadde det sist og de sa jeg kanskje måtte fjerne den tråden/knuta men det gikk jo over og har ikke tenkt på det siden. Kjennes ut som en kul på str med en svær ert eller noe.. Men haster det å få tømt eller fiksa det da? Bor langt fra legevakt..

Sånn har jeg hatt også flere ganger. Har blitt operert i magen 5 ganget... altså, jeg tok en nål og stakk hull på kulen selv jeg da. Anbefalles jo egentlig ikke... men ring fastlegekontoret ditt i morgen. Kanskje du kan komme til en vikar. Ring legevakten om det er skikkelig vondt og rødt. God bedring.

☆☆♡♡ sendt fra min elskede mobil ☆☆♡♡

Sånn har jeg hatt også flere ganger. Har blitt operert i magen 5 ganget... altså, jeg tok en nål og stakk hull på kulen selv jeg da. Anbefalles jo egentlig ikke... men ring fastlegekontoret ditt i morgen. Kanskje du kan komme til en vikar. Ring legevakten om det er skikkelig vondt og rødt. God bedring.

Kan ikke se det for det er inni magen, i enden/under navlen den kulen er.. Svir og verker i navlen og området rundt. Skal jeg stikke hull på den selv må jeg stikke nåla gjennom hele navlen eller gjennom magen fra utsiden :p

Ja dette må du ikke gå med lenge, er ikke bra og kan være farlig. Ta til deg det de skriver i trådene over..

Kan ikke se det for det er inni magen, i enden/under navlen den kulen er.. Svir og verker i navlen og området rundt. Skal jeg stikke hull på den selv må jeg stikke nåla gjennom hele navlen eller gjennom magen fra utsiden :p

Da høres det faktisk ut som brokk.
Kom deg til lege straks og med en gang i morgen!! *vifter med pekefingeren*

Håper virkelig at det blir gjort noe med så du slipper og gå sånn, så kjedelig..Lykke til for dette hørtes ikke godt ut..

Var du til legen idag? Tenker på deg fremmede :-)

Hvordan gikk det ? :)

Var hos legen i går og ble sendt på ultralyd i dag, legen fant et brokk inni der som han mente forklarte smertene. Ikke noe annet som kan forklare verk der men en del arrvev fant han også. Han sa ingen ting om behandling videre så jeg føler ikke jeg vet så mye mer altså :p

Ahh. Som jeg sa.. men skl brokket bare sitte der da liksom?

Ahh. Som jeg sa.. men skl brokket bare sitte der da liksom?

De ringte fra legekontoret og sa at de sender henvisning til operasjon så da må jeg bare vente på time :) er nok et arrbrokk og de kan vokse en del så like greit å ta det mens det er lite :)

Så godt du fikk undersøkt det. Er jo like greit og få ordnet det med en gang så det ikke blir verre. Lykke til og god bedring:)

Back
Topp