Madrass og overmadrass til sprinkelseng

Kjøper fibermadrass fra barnashus for 399,- :) Den virker veldig grei, og det burde være kvalitet siden det er barnashus som selger :)

Trenger da ikke overmadrass. Vi kjøper nok Jensen mini fra skeidar,

Vi har den "dyreste" fra IKEA og en overmadrass fra IKEA til storesøster! Kommer t å kjøpe samme t baby å! Syntes d er greit m overmadrass siden den kan hives i maskinen vis den lille tisser/driter/spyr i senga den dagen tisselakenet standar er t vask!:-)

Vi har beggedeler fra ikea. Samme til storesøster og er super fornøyd.

I vugga fra troll skal jeg ha ng sin tror jeg. Noen som har kjennskap til den??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trenger da ikke overmadrass. Vi kjøper nok Jensen mini fra skeidar,

Trenger og trenger - det er da en smakssak hva man foretrekker? :) Jeg ønsker meg overmadrass denne gangen - en som er enkel å ta trekket av og vaske- for å slippe klamme tisselaken. Så på Jensen mini, vi også, men vil sondere terrenget litt først. Forsto den var bare til å spyle av, men synes ikke den kjentes så behagelig ut.

Har madrass etter storebror med ny dry kid overmadrass..

Trenger og trenger - det er da en smakssak hva man foretrekker? :) Jeg ønsker meg overmadrass denne gangen - en som er enkel å ta trekket av og vaske- for å slippe klamme tisselaken. Så på Jensen mini, vi også, men vil sondere terrenget litt først. Forsto den var bare til å spyle av, men synes ikke den kjentes så behagelig ut.

Den er bare å spyle ja. Babymadrasser er harde hehe. Tror ikke jeg har kjent en eneste som er myk og det er det vel en god grunn til :)
Svane har også hatt en babymadrass men vet ikke om de lager den lenger.

Den er bare å spyle ja. Babymadrasser er harde hehe. Tror ikke jeg har kjent en eneste som er myk og det er det vel en god grunn til :)
Svane har også hatt en babymadrass men vet ikke om de lager den lenger.

Nei, myke madrasser til smÅ babyer er vel ikke det lurest:) jeg tenkte mer pÅ at jeg syntes den fØltes litt klam, men det skal jo vÆre gode madrasser. Synes det er kjempevanskelig Å velge i jungelen. Har fra ikea til storebror og er for sÅ vidt fornØyd med den, men lurte pÅ Å prØve noe annet.

Har hørt mye bra om denne Dry kid - er den laget slik at det er til å flå av trekk utenpå eller spyler man hele madrassen?

Denne jeg har kjøpt er bare vanlig overmadrass. Altså typen som skal ligge oppå madrassen..

Nei, myke madrasser til smÅ babyer er vel ikke det lurest:) jeg tenkte mer pÅ at jeg syntes den fØltes litt klam, men det skal jo vÆre gode madrasser. Synes det er kjempevanskelig Å velge i jungelen. Har fra ikea til storebror og er for sÅ vidt fornØyd med den, men lurte pÅ Å prØve noe annet.

Jensen madrassen skal ikke bli klam :)

Back
Topp