Skravletråd uke 28 ;)

I mårå skal vi m ett vennepar og deres ettåring til Amadeusparken:) liten hyggelig dyrepark her østpå:) tar m eget mat til grilling og været er meldt strålende:)
Hørtes veldig kos ut. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
I mårå skal vi m ett vennepar og deres ettåring til Amadeusparken:) liten hyggelig dyrepark her østpå:) tar m eget mat til grilling og været er meldt strålende:)
Det blir sikkert koselig :) I morra skal storesøster og bestemor i dyreparken med onkel og to kusiner. Jeg og lillebror skal slappe av og pleie mykoplasmaen... måtte den forsvinne snart! Er bedre nå men blir skikkelig sliten av ingenting så må hvile masse.
 
Går fint an å skifte på doet på flyet. Noen fly har til og med stellebord der inne, men vi greide oss uten også. Lot han bare stå på vasken eller doet. Han ligger ikke når vi skifter uansett. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

De flyene jeg har vært med har hatt stellebord på doet bak i flyet :)
 
Er for tiden hjemme i Finnmark på ferie/sommerjobb, har vært herlig vær her, helt til denne uka som jeg har fri :( typisk! Hadde planlagt fjelltur, men det ser dårlig ut..
 
Snuppa er en drøm og reise med, turen gikk kjempefint :) virka litt urolig på siste etappe, men fikk sitte på fanget til ei som satt ved siden av oss, snuppa fornøyd med oppmerksomhet og foreldrene fornøyd med avlastning, haha :p var overtrøtt og i kjempehumør når vi kom fram så sovna ikke før halv 12! Håper på ei god natts søvn!
 
Snuppa er en drøm og reise med, turen gikk kjempefint :) virka litt urolig på siste etappe, men fikk sitte på fanget til ei som satt ved siden av oss, snuppa fornøyd med oppmerksomhet og foreldrene fornøyd med avlastning, haha :p var overtrøtt og i kjempehumør når vi kom fram så sovna ikke før halv 12! Håper på ei god natts søvn!
Så bra det gikk fint :)
 
Hører lillebror snakke i senga, snart på tide å ta han opp. Vært oppe noen ganger med han i natt så skulle gjerne hatt litt mer søvn! Jaja, skal ihvertfall bare slappe av i dag. Får sove når han skal sove.
 
Vi har nettopp kommet hjem fra ferie, første kvelden hjemme. Han sover stadig bedre, har nettopp avvent på natta så håper at han snart finner ut at han kan sove over natta.
 
Vi har nettopp kommet hjem fra ferie, første kvelden hjemme. Han sover stadig bedre, har nettopp avvent på natta så håper at han snart finner ut at han kan sove over natta.
Hvordan avvente du. Tror vi er moden for der hee også. Er sålei av å slenge frem puppen hele natta.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hvordan avvente du. Tror vi er moden for der hee også. Er sålei av å slenge frem puppen hele natta.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Rimelig lei nattamming her også! Og snuppa nekter å legge seg i sin egen seng etter første amming..
 
Hvordan avvente du. Tror vi er moden for der hee også. Er sålei av å slenge frem puppen hele natta.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hehe, vi var på bryllup og siden jeg var forlover var jeg borte en ekstra natt mens pappaen var hjemme. Siden han ikke tar flaske har vi gitt MME i grøten og så bare fått vann på natta. Da jeg kom tilbake hadde han allerede hatt to netter uten pupp, og så fortsatte pappaen å ta han på natta slik at han ikke skulle få behov for pupp.
 
Back
Topp