Fredag

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Tittelen skulle egentlig være "fredagsbabyer", men den lille tassen har lange fingre. :P

Her sitter jeg og Sophie og vipper litt.
Hun er veldig god å tygge på! Jeg synes at det er veldig moro å legge henne under beina mine når jeg vipper, for da piper hun! Mamma syns ikke at det er like moro.
Nå skal vi snart bort til barnehagen og levere storebror. Han skal bare ha en kort dag i dag siden vi uansett må hente tingene hans. Storebror skal nemlig ha noe som heter ferie nå, så han skal være sammen med meg i fem uker!

Nå kjenner jeg at det snart er på tide å ta en lur. Det var ordentlig slitsomt å bæsje overalt i sengen til mamma. :)
Etterpå skal vi på butikken, sier mamma. Det gleder jeg meg til, for da skal vi kjøre bil. :)

Hva skal dere i dag?

Hilsen Emil (og Sophie)

* æpp'n *

Her har vi endelig hatt en ganske fin natt:) sovnet halv åtte igår,sov til 02. Fikk mat, sov til 06.45, fikk mat og sov til 08,30,deilig. Nå har han fått grøt og leker under baby gymmen:)
ingen store planer idag,se hva dagen bringer:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    285,1 KB · Visninger: 27
Hei gutter og Sophie.... Sophie? Har du tatt min Sophie?? Sophie er miiiin! Få henne med en gang. Vrææææl. Å hei, takk mamma for at du stjal min Sophie tilbake igjen. :-)

I natt har jeg sovet godt i min nye seng på hytten. Sluknet klokken syv og bestemte meg for å vekke mamma med en sang eller ti klokken fem. Nå er jeg veldig klar for å sove litt igjen. :-)

Håper alle får en fin fredag og en god helg! <3ImageUploadedByBV Forum1373617888.141403.jpg

Nå har jeg vært inne hos helsesøster og fått vaksine, ble litt lei meg, men gikk fort over når mamma kom frem med matfatet!
Fikk tannbørstet av helsesøster i dag så nå kan tennene mine komme! Nå skal vi trille bort til bestefar og mommo og vente på at pappa og storebror blir ferdig hos tannlegen :) Så skal vi hjem og jeg skal slappe av mens mamma og pappa pakker til vi drar på ferie i morgen!

Hei alle sammen:-) idag skal vi bare være hjemme og slappe av. Tærne til mamma er ikke helt gode enda så da hygger vi oss inne:-) i dag begynner pappa på ferie og vi gleder oss masse til p være sammen hele familien :-) i dag har mamma bursdag så vi får besøk av bestemor og bestefar og det blir kos. Pappa har lovet å bake sjokkoladekake til mamma i kveld, og det ser vi frem til;-) ønsker alle en knall dag fra mamma og meg William :-)ImageUploadedByBV Forum1373620658.389817.jpgImageUploadedByBV Forum1373620672.707455.jpg

Dere kan gjerne få min Sophie! Jeg bruker henda i stede ;) Og allerhelst mammas eller pappas! Det er det beste :)

Her startet jeg morgenen kl 0830, og har rukket myye allerede ;) Har vært ute å kjent på gresset igjen.. Skjønner ikke hvorfor de voksne er så glad i å gå barføtter på det. Synes det stikker. Så har jeg sovet en liten lur mens mamma dusja, lure seg bort fra meg på den måten!! Liker ikke! Nå sitter jeg i stolen min og snakker med den rare boksen på veggen :)

Ellers har vi ingen spesielle planer. Hørte mamma snakke i å bake ei kake og dra på butikken :)

*mobil app*

Heihopp allesammen! I dag sov jeg helt til klokken var seks! Da tok mamma meg med inn på badet og så la vi sammen sokker. Etterpå fikk jeg frookost og så koste jeg med elfie. Jeg har endelig funnet ut hvordan jeg skal få elfie til å spille for meg, så det er min nye favoritting. Jeg elsker elfie! Og frankenstein. Jeg leker mye med misterFrankenstein, han er en and med store føtter med armbånd på. I dag har jeg allerede sovet en formiddagslur, men nå skal jeg sove igjen. Så trøtt er jeg! Senere skal vi til byen og kjøpe sitroner for mor og jeg skal lage limonade slik som igår. Så kommer onkel germany og lille kokkelimonke, og de skal være her heele helgen sier mor! Jippi kokkelimonke er så søt! Stor fredagsklem fra Maria :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1373626530.696705.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1373626530.696705.jpg
    54,5 KB · Visninger: 18
  • ImageUploadedByBV Forum1373626549.257271.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1373626549.257271.jpg
    61,2 KB · Visninger: 18
  • ImageUploadedByBV Forum1373626564.732779.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1373626564.732779.jpg
    54,5 KB · Visninger: 19
Sophie?! Var det noen som sa Sophie? Jeg elsker Sophie min! Hun er så god å tygge på!!
I dag starta jeg dagen tidlig, 05.05! Mamma syns det var alt for tidlig,men jeg skjønner ikke hva hun klager over? Det er jo bare å ta seg en lur når man blir trøtt:) jeg har tatt fire sånne i dag,så deilig! Men kan inne sove mer en 15-20 min,da kan jeg jo gå glipp av noe!
Ellers har vi kjørt litt bil i dag, mødrene mine måtte handle litt :) nå er vi på legekontoret for den ene mamman min har så vondt i hånda si, jeg hører hun sier til folk at hun har fått betennelse fordi hun har bært så mye på meg,det tror jeg ikke noe på, jeg er jo så liten og søt! ;) akkurat nå benytter jeg sjansen til å få meg litt mat mens vi venter og etterpå skal vi på jobben til mamma og levere sykemelding...

ImageUploadedByBV Forum1373627016.681751.jpg
Her tygger jeg på Sophie min mens mamma gjør noe så rart som å skifte bleia mi i bagasjerommet! (teite legekontoret har ikke stellebord!)

Ha en fin dag alle sammen! Klemmer fra meg og mamma :)

God kveld alle!
Jeg var såvidt våken i morrest da storebror og mamma kom inn. Storebror er så bråkete om morgenen: hoppa i senga, sang og styra på. Jeg lå å hvilte ei stund, men fikk ikke sovet noe mer da, så vi sto opp. Har vært til Mor(mormor) og Far(morfar) hele uka og koset meg, men idag dro vi hjem. Det var godt å se pappa igjen, og litt rart å komme til et annet hus igjen. Det er godt mamma tar meg litt i bæreselen av og til.
:-)

Back
Topp