Helt fantastisk :D

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Idag kunne jeg høre babyen sparke å styre inne i magen med doppleren :D Det var så fantastisk :) Tenkte først at det kunne være magen MIN som lagde lyder,men hørte tydelig at det var banet som styrte der inne :D :D

Herlig å kunne høyre dei ja! Har berre høyrd min ein gong hjå jordmor med doppler til no, men det var ein fantastisk fin lyd ja! :)

Hærlig :D :D
Var til jordmor i dag og å fikk høre hjertelyden :D Da fikk vi også høre et lite spark fra den lille <3 fantastisk :D

Gratulerer ;) hvor langt er du på vei? Og hvordan kunne du skildre mellom babyene bevegelser og ditt ehm... Tarmsystem.. Altså magen som lager rare lyder...

Når jeg var hos jordmor sist så hørte vi etter hjertelyden og plutselig et dunk og det var en av bebisene som sparka.. det var artig :-D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Så herlig

Så hærlig :) Ennå ikke klart å høre med doppleren her. Men kommer sikkert plutselig :P

Er 11+4 :) Klarte å høre forskjell for magen lager mer romlende lyder, mens dette va sikkelige dunk :) Det var en klar forskjell på lydene :) Fikk heller ikke helt til først,men plutselig :) Er VELDIG tynn så det kn jo være derfor jeg hørte det så tydelig. Vet ikke helt jeg :)

Er 11+4 :) Klarte å høre forskjell for magen lager mer romlende lyder, mens dette va sikkelige dunk :) Det var en klar forskjell på lydene :) Fikk heller ikke helt til først,men plutselig :) Er VELDIG tynn så det kn jo være derfor jeg hørte det så tydelig. Vet ikke helt jeg :)
Morro med de "dunka". Blir morro når du kan kjenne dem. Kanskje bebisen ikke var så veldig glad for å få en doppler på seg og ville sparke den vekk. hi hi

Back
Topp