Tirsdag!

God dag! :)
Vi har vært på besøk hos oldeforeldrene til Jenny i dag, og nå er vi på vei hjem. Hun sover i bilstolen, så for å "øve" litt på soving i bil, kjører vi en omvei og stikker innom byen før vi drar hjem. Skal hente gifteringen min som har blitt utvidet, så da får vi det unnagjort også. :)
Har kjøpt meg "barefoot"-sko i dag, og gleder meg til å få brukt dem. Utrolig lette og behagelig å ha på.:)
Vis vedlegget 21673
Hehe, hvordan gikk det med bilsovingen?
Her sover hun opp mot 2 timer i bilstol, om vi holder jevn fart over 80 og ikke dumper for mye:p men sagtner farten våkner hun:eek:
Stilige sko:D

*Surfer mobilt*

Hehe, hvordan gikk det med bilsovingen?
Her sover hun opp mot 2 timer i bilstol, om vi holder jevn fart over 80 og ikke dumper for mye:p men sagtner farten våkner hun:eek:
Stilige sko:D

*Surfer mobilt*
Hun sov i en time ca, våkna når bilen stod i ro mens jeg henta ringen min. Godt mulig at de døser lengre når bilen er i fart.:)
Vi har ikke vært på lange turer enda, så det blir spennende å se. :p

Takk! De var utrolig gode.. Verdt hver eneste krone som Jonathan betalte!;)

Hun sov i en time ca, våkna når bilen stod i ro mens jeg henta ringen min. Godt mulig at de døser lengre når bilen er i fart.:)
Vi har ikke vært på lange turer enda, så det blir spennende å se. :p

Takk! De var utrolig gode.. Verdt hver eneste krone som Jonathan betalte!;)
Haha, bra mannen fikk valutta for pengene sine:p

*Surfer mobilt*

Btw.. Vi har en ålende baby i hus!! Jaaaaa!!!! :D
Gjorde susen å ha Simone på besøk i helga.♡ ;)

Hihi...så bra at Simone får æren da ;) Men Jenny klarte nok å knekke koden helt på egen hånd! :) Simone var bare frekk og lugga Jenny ;-p Flinke Jenny!!! <3

Klærne fra ellos har kommet idag:D:D
Så moro med klær til de små altså!

Liana sine (86 på settene, så hun har dem utover høsten/vinter og 94 på den andre, siden noen hadde skrevet der at den var liten i str.)
1373402501124.jpg

Til Emira kjøpte jeg dette :)
1373402565406.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Håper det er kroppen som spiller meg ett puss, bare:)
Tar en digital test i morgen tidlig om ikke mensen fortsatt ikke har meldt seg.. Tenker på det jeg også, og da kan det være svangerskap utafor livmoren. Så da blir det legetur, men håper fortsatt på mensen selvsagt:) Det er jo kjempebra hu sov, og ikke etterspurte smokken engang;):p Emmeth sov hele natta han også;):D Deilig og få en hel natts søvn:) Nå skal jeg igang med middagen;)

Godt testen viste negativ da :D forsår at du blir letta! ;):)
Deilig når de sover ja! Søvnen min blir avbrutt med 1-2 tisse-pauser uansett da, men godt å bare legge seg og sovne igjen uten å bli holdt våken eller være på vakt :D
Emmeth er nok snart frisk han også, siden har har sovet hele natten :) hvordan har formen hans vært idag da?

Hihi...så bra at Simone får æren da ;) Men Jenny klarte nok å knekke koden helt på egen hånd! :) Simone var bare frekk og lugga Jenny ;-p Flinke Jenny!!! <3
Hahahaha!!!! Ja, hun tok et godt tak i håret hennes.:D
Tror Simone hviska noe i øret til Jenny asså.;) Skal jeg legge ut noen av badebildene på Secret Septemah?

Liana sine (86 på settene, så hun har dem utover høsten/vinter og 94 på den andre, siden noen hadde skrevet der at den var liten i str.)
Vis vedlegget 21741

Vis vedlegget 21742

Så fine klær. :) Digga den lilla buksedressen til Liana.
Hvor bestilte du klærne fra?

God dag! :)
Vi har vært på besøk hos oldeforeldrene til Jenny i dag, og nå er vi på vei hjem. Hun sover i bilstolen, så for å "øve" litt på soving i bil, kjører vi en omvei og stikker innom byen før vi drar hjem. Skal hente gifteringen min som har blitt utvidet, så da får vi det unnagjort også. :)
Har kjøpt meg "barefoot"-sko i dag, og gleder meg til å få brukt dem. Utrolig lette og behagelig å ha på.:)
Vis vedlegget 21673

kjempe fine!

Btw.. Vi har en ålende baby i hus!! Jaaaaa!!!! :D
Gjorde susen å ha Simone på besøk i helga.♡ ;)

Hurra :D så flink hun er ;) de starter når de er klare for det ;)

Så fine klær. :) Digga den lilla buksedressen til Liana.
Hvor bestilte du klærne fra?

ja jeg syns den var fin :D fulgte med et skaut også, men tror strikken er litt for trang for hodet hennes :P alt dette er fra ellos ;)

Vis vedlegget 21741

Vis vedlegget 21742

Stilig! Den lilla buksa har vi også, i str 36 måneder og den passer akkurat:eek::p

*Surfer mobilt*

Stilig! Den lilla buksa har vi også, i str 36 måneder og den passer akkurat:eek::p

*Surfer mobilt*

haha var det DER jeg hadde sett den før :P hehehe.. Tok også samme str som deg.. skulle tro det er str 80 :eek: hehe

Back
Topp