lite symptomer

ønske_om_2

Elsker forumet
Andre her som har lite symptomer??? Føle meg ikkje gravid i det hele tatt ikkje ømme pupper engang.... kun små veldig små murringer nede i magen...
Synst og at eg teset svak... men har jo ikkje tester så lenge ennsa! Tok en ny i dag som en føler kaaaaanskje en nyanse svakere enn i går.... venter til torsdag eller fredag med å ta ny..
Håper bare at dette går veien. .. orker ikkje mer lang prøving :-(
Måtte bare tømme meg liggee hee og gråter og har det igrunn litt tøft redd det ikkje går veien for oss..

Sorry alle sammen!!! Håper eg får være her helt til mars :-)

*klem* jeg var også usikker og fikk svake tester. Bekreftet det med en digital. Kanskje du skal gjøre det? For du skal bli her i mars frem til mars!!!!

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg føler det på.samme.måte.. er vel inlitt over 5ukenog skalntilnlegen i.morgen.. fremdeles ingen ømmhet her bare oppblåst om kvelden og sover hver dag etter jobb. Krysser jonfingre for at vibikke får så mye av de ubehagelige symptomene da..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du er jo veldig kort på vei, snart fire uker...med min første kom det ingen symptomer før etter 4 uken, da var det litt murring, trøtt og sulten!! Men når jeg passerte uke 5, da kom kvalmen mer og mer og sulten ble enda verre. Murringene gikk over til nesten kramper og mye strekking. Så det kommer nok kjære deg, er egentlig ikke noe å vente på;-) hehe...

Ser jo nå at du også venter nr.to. jeg er også gravid med nr.to. og har mye mindre menssmerter/murringer denne gangen. Men prøver å tenke at det er fordi livmora har vært gravid en gang før!:-) håper vi får bli her begge to!:-)

Satser på at dette går bra så klart og eg er jo kort på vei enda! Kvalmen kom sist i uke 5/6 så er vel bare vente å se :)

Jeg har heller ikke så mye symptomer denne gangen, alt er nok bra skal du se:-)

Satser på at dette går bra så klart og eg er jo kort på vei enda! Kvalmen kom sist i uke 5/6 så er vel bare vente å se :)

Krysser fingrene for deg :) husk at ingen svangerskap er like, så om kvalmen ikke kommer i uke 5/6 trenger ikke det bety noe negativt :)

-Appen

Back
Topp