Hunderfossen med baby

Embla

Embla
Vi skal til Hunderfossen til uken og har leid en av de store hyttene. Er det noen av dere som har vært der- med baby? Eller som vet hvordan det fungerer, mht stelling, amming osv... Vi har med vogn og bæresele, håper at den lille også vil få et litt komfortabelt opphold.

Det var ikke komforten til babyer på hyttene jeg lurte på altså, men i parkene. Følte bare at jeg måtte presisere det, så at det jeg skrev kunne mistolkes litt...

Har ikke vært der med baby før, men er jo benker overalt så amming går nok fint, og regner med dem har stellerom der også :) Vi skal to dager i dyreparken i Kristiansand og litt spent på hvordan Emma blir, skal ha med bæresæle og vogn vi også :) I dag sovnethu i bæresælen på tur så håper ikke det blir noe problem :)
Hunderfossen er jo midt i blinken for småbarn :)
God tur :)

Har ikke vært der med baby før, men er jo benker overalt så amming går nok fint, og regner med dem har stellerom der også :) Vi skal to dager i dyreparken i Kristiansand og litt spent på hvordan Emma blir, skal ha med bæresæle og vogn vi også :) I dag sovnethu i bæresælen på tur så håper ikke det blir noe problem :)
Hunderfossen er jo midt i blinken for småbarn :)
God tur :)

Takk for det :-) Ja- regner med det må være noe tilrettelagt for babyfamiliene også- vi gleder oss veldig, ikke minst storesøster :-) God tur til Kristiansand- det blir nok veldig bra det også :-)
Hva for påkledning hadde du foressten på Emma når du hadde henne i bæreselen? Vi har ikke brukt den utendørs enda, og er redd for å ha på for mye/lite.

Lurer egentlig også på det, siden vi skal dit i august.:)

Regner med det er babyvennlig - det er jo en familiepark, så det bør det..

* æpp'n *

Takk for det :-) Ja- regner med det må være noe tilrettelagt for babyfamiliene også- vi gleder oss veldig, ikke minst storesøster :-) God tur til Kristiansand- det blir nok veldig bra det også :-)
Hva for påkledning hadde du foressten på Emma når du hadde henne i bæreselen? Vi har ikke brukt den utendørs enda, og er redd for å ha på for mye/lite.

Hadde på body, tynn bukse, sokker og tynn lue, blåste veldig, hu ble litt varm på ryggen og jeg ble varm på magen :p Hadde det ikke vært for vinden hadde jeg nok bare tatt på korterma body og solhatt :) Var jo +27 grader ute, men var veldig vind.. Jeg tenkte også veldig på klær, men er bare å prøve seg frem :)

Hunderfossen har i år laget et eget amme- og stellerom lokalisert like ved inngangen. Her er det supert å ta en liten siesta for både mor og baby.

Hunderfossen har i år laget et eget amme- og stellerom lokalisert like ved inngangen. Her er det supert å ta en liten siesta for både mor og baby.

Jøss- er det? Men det var jo riktig gode nyheter da! Takk for info- nå gleder vi oss enda mer :-)

Nøtteliten: Dere kan glede dere til Hunderfossen- vi har hatt to fantastiske dager der nå :-) Ikke noe problem med baby, det nye ammerommet var supert :-)

Back
Topp