De 10 vanligste profilbildene på facebook

Linselusa

Forumet er livet
VIP

Noen som kjenner seg igjen? :P

1. Se så forelska vi er

Du har endelig kapret drømmeprinsen / drømmeprinsessen, og nå er det på tide å vise verden at han / hun er opptatt! Her gjelder det å vise lykke og eierskap samtidig.
2. Jeg har (fått) barn

Okei, du har fått barn og er ekstremt stolt av det. Det er helt kurant å være en fornøyd forelder, men hvor er bildet av deg?
3. Jeg var ung en gang

Ungdommen svinner hen og bilringen breier seg ut. Nå er det på tide å vise verden at du var ung én gang du også, gjerne med litt falmede fotografier fra familiealbumet.
4. Jeg er en bereist person

Ingen vil være den personen som bare har sittet hjemme hele livet. Folk med bereiste profilbilder viser verden hvor de har vært, gjerne i actionfylte settinger.
5. Se hvor kult kjæledyret mitt er

Kjæledyr er unektelig søte og kule vesener. Likevel: Hvor ble det av bildet av deg selv?
6. Jeg har møtt en kjendis

Det å møte en kjendis er selvsagt stas, men hva forteller det egentlig om deg hvis du bruker det som profilbilde? Ditt livs største øyeblikk?
7. Se hvor sexy jeg er i badedrakt

Profilbilder av deg selv i badedrakt med en slank og sexy kropp (eller ikke) er jo fint, men er det alltid like sømmelig med tanke på foreldre, besteforeldre og arbeidsgivere?
8. Selvportrettet

Å ta bilder av seg selv i speilet med smarttelefonen er en egen sosial-medie-sjanger, og er et selvskrevent bidrag her.
9. Se så proff jeg kan se ut

Portrettbilder fra en profesjonell fotograf ser åpenbart lekkert ut, men ser du slik ut til daglig?
10. Jeg er en festløve

De færreste ønsker å framstå som kjipe og kjedelige, så hvorfor ikke slenge inn et profilbilde der du er skikkelig gæren på fest

Selvportrett her. Hva annet skulle jeg ta? For det første ser ser jeg aldri normal ut når andre tar bilder av meg, da er det dobbelhake alle veier osv. Dessuten skjer det så godt som aldri at andre tar bilder av meg, spesielt fordi jeg unngår det. :p

Har bilde av meg selv. Men ikke tatt gjennom speilet da :p
Dyr har jeg ikke. Unga blir aldri lagt ut. Ung er jeg enda. (I mitt hode hvertfall) Kjærestebilder har jeg aldri lagt ut. Reise? Jo en fjelltur i ny og ne. Badedrakt bilde? Hell no. Skåner mine venner for det synet :p

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Har bilde av meg selv. Men ikke tatt gjennom speilet da :p
Dyr har jeg ikke. Unga blir aldri lagt ut. Ung er jeg enda. (I mitt hode hvertfall) Kjærestebilder har jeg aldri lagt ut. Reise? Jo en fjelltur i ny og ne. Badedrakt bilde? Hell no. Skåner mine venner for det synet :p

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Haha, nei speilet har ikke jeg heller med. :p

Synes ikke det var så mange alternativer igjen jeg. Da blir det å ta bilde av storetåa neste gang, om man skal være litt original :p

Har bilde fra ferien i Frankrike nå. Av meg og datra mi :) hehe..

Forrige var av meg og datra mi i jula

Før det var det bilde tatt av fotograf :)

Før det bryllupsbilde av meg å mannen

Uff, det stemmer på meg. Bortsett fra 3,5,7,8

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Hehe. Jeg har ingen av dem... jeg har bilde av meg og min eldste sønn, og det har jeg hatt i evigheter... på tide å bytte kanskje :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe bilde av snuppa her, hadde av meg selv men ble vanskelig å gjennomføre det nå

Nå har jeg selvportrett som profilbilde og ungene som forsidebilde :)

Haha, 1 og 9 her akkurat nå :p Kjærstebilde tatt hos fotograf.

Back
Topp