Ørebetennelse

Mamma13

Glad i forumet
Da ligger jeg her da.. Påttetett og fått kraftig ørebetennelse :-/ blir vel en enda en søvnløs natt:-/ akkurat ammet W og rugger vogga med foten.
 
Nei uff!!! all god bedring til deg!
 
Nei! Stakkars deg, og god bedring! Har ikke du vært syk ganske lenge nå? Det er uansett på tide at du får bli frisk og kose deg i sommeren, om du er så heldig å ha den.
 
Begynte på lørdag :-/ nå må det snart gi seg!sovet 2 t inatt ! Trøtt. No! Takk for det:)
 
Uff, god bedring!

* æpp'n *
 
Da krysser jeg alt som krysses kan for at jeg er bedre i morgen! Det ser veldig lite lyst ut, men lov å håpe:) har så lyst en tur ned på marken å skravle litt med folk å høre på Kurt ! Har gledet meg i en måned på dette.. Krysse, krysse, krysse !!
 
Da krysser jeg alt som krysses kan for at jeg er bedre i morgen! Det ser veldig lite lyst ut, men lov å håpe:) har så lyst en tur ned på marken å skravle litt med folk å høre på Kurt ! Har gledet meg i en måned på dette.. Krysse, krysse, krysse !!
Jeg krysser meg til en stor kryssedull!
 
Da krysser jeg alt som krysses kan for at jeg er bedre i morgen! Det ser veldig lite lyst ut, men lov å håpe:) har så lyst en tur ned på marken å skravle litt med folk å høre på Kurt ! Har gledet meg i en måned på dette.. Krysse, krysse, krysse !!
Hvordan er formen idag? :)
 
Er mye bedre, men langt ifra bra. Har nesten ikke stemme, hoster fortsatt hardt og røde øyne. Men ,godt med sminke , solbriller og sterke halstabletter Kan jeg vel karre meg ned å få med meg Kurt synge :)
 
Back
Topp