Uke 33 og misunnelig på alle som har termin tidlig August..

Soulchild

Betatt av forumet
Jepp.. føler det er eeeeevigheter til det er min tur! :P

Men, har det i grunn helt greit. Er i ferd med å bli litt tung og lei, kjenner eg, men har fortsatt litt å gå på ;)

MEN.... det verste av alt, er at jeg går på do 2 ganger i timen om dagen.. og om natten, står jeg opp hver eneste time (jeg ser på klokken, så det stemmer). ...
og det å stå opp en gang i timen om natten, det er tungt.

Like tissetrengt som meg? :P

Kjenner følelsen... Er ca like langt på vei som deg og føler at jeg må på do heeele tida.... slitsomt....

Jeg er i uke 32 og det føles ut som om det er en evighet her også til lillegutt kommer, selv om det går ganske fort. Har begynt å stå opp 1-2 ganger hver natt for å gå på do og på dagen er det 1 gang i timen. I tillegg til den halsbrannen som plager livet av meg og jeg må passe på alt jeg spiser ellers kommer den tilbake og ingenting som roer ned igjen.

Lillegutt er ventet 28 august <3

Jeg er i uke 35 og det føles som om det er evigheter til terminen:P
Er enig med de som sier at de siste ukene er de lengste ukene i hele svangerskapet.
Skal til legen på fredag og da skal jeg ha 100% sykemelding pågrunn av bekkenet. Det må ta slutt snart!!!
Tror at tiden vil gå mye saktere etter sykemeldingen :(

Ja,jeg er selv 100 % sykemeldt og har vært det leeeeeenge. Men det er først nå tiden virkelig har begynt å gå tregt..:-/
Kan nesten ikke vente til fødselen.
Magen e begynt å sprenge mye føles det som..
Men alt for den lille ;-)

Men blir godt å få kroppen tilbake nå;-)

35 uker og syns også at det er kjempe lenge til august. Syns også at alt blir tyngre for hver dag som går. Sover dårlig om nettene og på dagen er jeg helt uten energi. Gleder meg til aug!!!!

*Sniker fra August 12*
Samme tenkte jeg i midten av juli forrige år. Jeg hadde termin 28/8. Dagen etter jeg snakka sånn så kom dattern min, uke 34+4. Alt var bra og fint med hu, men måtte ligge 17dager på sykehus. Bare pris dere lykkelige for magene, skulle ønske jeg hadde gått lengre :)

Jeg er i uke 32 og det føles ut som om det er en evighet her også til lillegutt kommer, selv om det går ganske fort. Har begynt å stå opp 1-2 ganger hver natt for å gå på do og på dagen er det 1 gang i timen. I tillegg til den halsbrannen som plager livet av meg og jeg må passe på alt jeg spiser ellers kommer den tilbake og ingenting som roer ned igjen.

Halsbrann har jeg også vert plaget mye med i det siste. I natt våkna jeg a at det brant fra magen og opp. Og om jeg så mye om rørte meg en millimeter, blei det verre...:P Stod opp og drakk litt melk..men det hjalp kun kortvarig...Lykke til ;)

Kjenner godt til å stå mye opp om natta for å gå på do. Har blitt faste tider jeg må på do hver natt :P
Og bare jeg reiser emg, må jeg på do. Uansett om det e 5 min siden sist. Men vet at prinsessa har lagt seg med hodet ned og kjenner godt trykket på blæra...Så er nok det. Forstår godt at det kan virke som evigheter til bebis kommer. Jeg skal ha planlagt keisersnitt første uken i aug. Så er snart bare 4 uker igjen ;) Herlig ;) Men syns likevel det er lenge je :P
Prøve å finne mye å gjøre på i sommer. Så mye man orker selvsagt. Men det hjelper å ha litt planer. Da går tida fortere ;)

Ps: Lurte på om det er noen andre enn meg som står opp om natten og drikker?? JEg har slitt sånn med munntørrhet hele graviditeten. Så når jeg står opp for dobesøk, drikker jeg samtidig. For ellers får jeg ikke sove igjen. Er helt knusk tørr i munnen :P Sikkert litt derfor jeg må ofte på do og da...

Ps: Lurte på om det er noen andre enn meg som står opp om natten og drikker?? JEg har slitt sånn med munntørrhet hele graviditeten. Så når jeg står opp for dobesøk, drikker jeg samtidig. For ellers får jeg ikke sove igjen. Er helt knusk tørr i munnen :p Sikkert litt derfor jeg må ofte på do og da...[/quote]

Står ikke opp for å drikke, men eg har alltid ei vannflaska med meg på nattbordet for eg blir veldig tørst i løpet av nattå/ tidlig morning...
Vann er blitt min beste venn ;)

Hehe her er det enda 8 uker igjen til termin. Og er drit misunnelig på alle som får før tia å sånn. Meeen så tenker jeg å at vi som har termin sent, får nyte tia med nyfødte når alle de som får før, har kommet seg inn i rutiner å slikt. Og jeg syns det er ett lite lokkemiddel for min del :P. Å så ser jeg frem til legetimer,jm timer, helger sammen med mann og sønn, konfirmasjon i slutten av august, og baby som kommer når han kommer :).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Halsbrann har jeg også vert plaget mye med i det siste. I natt våkna jeg a at det brant fra magen og opp. Og om jeg så mye om rørte meg en millimeter, blei det verre...:P Stod opp og drakk litt melk..men det hjalp kun kortvarig...Lykke til ;)

Det er sånn det er her også :P melk hjelper sånn maks 5 min.. godt at det forsvinner så fort babyen er ute :)

Hadde booket dåpsdato allerede hvis eg kunne :p gleder meg masse til den dagen !:-D

Har tenkt å gjøre det omtrent med det samme vi har kommet hjem :P ( på tanken på at ikke jeg orker å ha det hjemme selv om jeg har god plass! ) å det er det bedre å bestille i god tid :P Gleder meg masse til den dagen jeg å, Mamman min driver å hekler dåpskjole nå! Den blir så fin <3 !!

Har akkurat kommet i uke 33 (termin 24 aug). Formen er opp og ned, men jeg jobber fortsatt 70%. Har fått carpaltunell-syndrom, så fingrene mine visner og er vonde, og hovne. Er på do x antall ganger om dagen, og noen ganger om natten. Variabel søvn :-) Men hey, jeg er frisk, ungen er frisk, jeg er fortsatt sprek og går turer. Skal bare jobbe to uker til, så er det to uker ferie før permisjonen starter. Jeg har verdens beste samboer, og vi gleder oss :-).

Er skikkelig møkklei, og håper hun kommer ut så fort det er trygt. All energien er borte, og alt er bare tungt og trist og det føles som tiden ikke går. Vært sykmeldt snart 5 måneder, og føler jeg bruker tiden på å se sekundviserene bevege seg frem til termin. Og det er igjen ca 5 millioner sekunder :( (faktisk!)

Er skikkelig møkklei, og håper hun kommer ut så fort det er trygt. All energien er borte, og alt er bare tungt og trist og det føles som tiden ikke går. Vært sykmeldt snart 5 måneder, og føler jeg bruker tiden på å se sekundviserene bevege seg frem til termin. Og det er igjen ca 5 millioner sekunder :( (faktisk!)

stakkars.. <3 men eg føler med deg! har vært sykemeldt siden starten av januar selv.. og no e det nok ;*)

vi gleder oss til å holde hjerteskattene våre, gjør vi ikke ? <3 Hold ut! :)

Har tenkt å gjøre det omtrent med det samme vi har kommet hjem :p ( på tanken på at ikke jeg orker å ha det hjemme selv om jeg har god plass! ) å det er det bedre å bestille i god tid :p Gleder meg masse til den dagen jeg å, Mamman min driver å hekler dåpskjole nå! Den blir så fin <3 !!

Tenker ikke å ha det hjemme, her er det ikke nok plass.. men det er et utleielokale 200 meter fra der jeg bor, og det blir brukt til konfirmasjoner , bryllup og alt annet.. så tenkte eg skulle se på det :)

håper bare vi får den kirken eg vil ha.. er oppvokst der i området og ble døpt der selv. Og det er litt spesielt, siden min mor og far ikke er her lenger.. og min mor ligger begravet ved den kirken. Så håper det betyr noe :) er lov å prøve seg hvertfall!
Kjekt med planlegging.. :) vi har dåpkjole i familien, vi har bare fått jenter i 4 generasjoner nå, og jeg venter en jente også, så det blir samme dåpskjole som eg brukte :D

Kunne ikke vært mer enig..

Back
Topp