Dere som lager/har lagt barnerom.

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Har dere teppe på gulvet, panel eller hva?:-) vi har panel men er redd det blir litt kaldt, vertfall hvis jeg skal sitte der inne og amme. Så vi tenkte gå og kjøpe et fint teppe idag og legge over. Meen er det upraktisk med tanke på gulp osv?

Vi har alltid hatt teppe på barnerommene:) har det skjedd uhell har jeg tatt det i vaskemaskinen

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Vi har alltid hatt teppe på barnerommene:) har det skjedd uhell har jeg tatt det i vaskemaskinen

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Ja men jeg mener over hele gulvet, bytte ut panelet med teppe :-) litt vanskelig å få i vaskemaskinen :-D

vi har parkett ( litt varmere enn laminat ) i tilegg kommer vi til å kjøpe et teppe som passer til gardinene å legge opp på :)

Har laminatgulv, vurderer å kjøpe teppe til begge barnerommene, i str som går inn i maskina ;P men bruker rommet mest til soverom, så behover er ikke så stort foreløpig :)

Ahh sånn sett ja! Jeg ville aldri hatt teppegulv. Blir mye støv av det. Her har vi hatt både laminat og parkett. Også et vanlig teppe på det igjen

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Korkvinyl her. Om teppe, ville jeg hatt et som er lett å støvsuge, hadde et på rommet tl sn,uppa fra ikea, helt grusomt:P tror ikke det selges lengre.

Jeg vil ikke anbefale teppegulv. Jeg hadde det når jeg var liten, og var mye tett og tungpustet. Etter at vi fjernet teppet ble lungene mye bedre. Fester seg mye støv og annen møkk i et teppegulv!

Jeg vil ikke anbefale teppegulv. Jeg hadde det når jeg var liten, og var mye tett og tungpustet. Etter at vi fjernet teppet ble lungene mye bedre. Fester seg mye støv og annen møkk i et teppegulv!

Signerer denne ;)
Greit med et lite teppe der du skal gå å ha føttene mens du ammen, ikke for stort, heller to så du får vaska de i maskina og tørka de til kvelds igjen :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Gutten vår har parkett gulv inne på sitt rom, med et lite leketeppe oppå :-)

Her er det laminatgulv :) Får se om det blir et lite teppe, men tror ikke vi gidder d :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har ikke begynt med vårt enda, men har planlagt ganske mye. Vi har tenkt å legge vinyl på gulvet. Varmere, mykere, og lyddempende. Vi har også sett litt på kork. Det er vanskelig å bestemme seg, men enig i at heldekkende teppe ville jeg ikke gått for :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Back
Topp