Baby doppler, AngelSounds :)

Mamsen89

2009/2014
Hei jenter!

Jeg kjøpte meg en AngelSound og har lett etter hjertelyden i mange dager og bare funnet min egen puls.

Men idag, endelig, jeg fant det og det var såå fint å høre!! Mange raske fine slag!

Ville bare anbefale;) absolutt verdt det. Den grønne er på salg!

Angelsounds.no
Leverte på 2 dager:)

ImageUploadedByBV Forum1372790123.945825.jpg

Jeg er foresten 10+5 idag ifølge UL.
Mine beregninger er 11+1.
AngelSounds mener det som regel er rundt uke 12 man vil høre hjertet med en doppler.

Jeg kjøpte meg en angelsound i uke 6. Hørte lyden i uke 8<3. Nå har jeg måtte legge den igjen hos mamma, slik at jeg klarer å begrense bruken. Hehe. Blir nesten avhengig av å høre den raske takten :)

Du får også kjøpt godkjent UL-gel på ebay! Hvis ikke funker vaselin også:)

ohh. Den har jeg og, men ikke hørt noe ennå :( Mener det står uke 14-16 på den at det blir lettest å høre :)

Er det bare meg som er litt skeptisk til å bruke slike apparater? De sender jo ut en del frekvenser til fosteret. Mener å ha lest at de kun skal brukes to ganger i uka, så det kan jo ikke være helt uten bivirkninger..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Herlig! Fekk høyre hjertet på min vesle i dag med doppler hos jordmora:) Er akkurat 12 veker i dag. Ho leita litt før ho fann den, men fann den heldigvis til slutt! :)

Jeg har kjøpt den samme, og er i uke 12+2 med tvillinger, men klarer ikke finne hjertelyd. Kan det være at jeg gjør det feil? :(

Jeg har kjøpt den samme, og er i uke 12+2 med tvillinger, men klarer ikke finne hjertelyd. Kan det være at jeg gjør det feil? :(

Jeg lette på helt feil sted de første gangene... Igår fant jeg den langt nede på venstre side og litt litt venstre midt på magen. Er vel ikke overalt det er lett å fange det opp. Lett å finne sin egen puls bare :p du finner nok noe, du har jo to små hjerter <3

Blir bare så bekymret, for jeg har vært gravid tidligere og da var jeg i tidlig UL i uke 9 å da var det lille hjertet sluttet å slå :( Men skal i ny UL på mandag så håper på at alt er bra :)

Skjønner veldig godt du er bekymret....er ikke alltid så lett og slappe av når noe er så sterkt ønsket som en frisk liten spire som vokser seg sterk og stor. Du skal nok se at alt ordner seg på mandag og du får se to bankende hjerter <3...og som sagt er det mange som ikke klarer og finne hjertelyden før ganske langt ut i svangerskapet..masse lykke til

Jeg satt akkurat å googlet en sånn, har så lyst på! Blir gal av å ikke hverken ha sett eller hørt.. altfor lenge å vente til ordinær ul.. :)

Back
Topp