Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til dere damer som vet dere skal settes i gang, er det lov å spørr om hvorfor?
Ble satt i gang med nr en pga vannavgang.
Er det andre her som skal få modningsakupunktur evt strippes for å fremskynde fødselen?
Bare nysgjerrig egentlig![]()
Venter nr 3 4. August![]()
Har også fått akupunktur. Håper på det denne gangen også. Stripping er når jmHar lyst på akupunktur, tok en.gang sist med guttungen, men ble så dårlig når hun satt i hendene på meg så håper det funker å sette bare i beinahar litt skrekk for nåler
![]()
Stripping har jeg ikke prøvd. Noen som kan forklare hva det er å når dette gjøres?
* Lillesøster ventes 19 august *
Har også fått akupunktur. Håper på det denne gangen også. Stripping er når jm
Sjekker modningen der nede og hjelper litt til med å løsne og ruske litt i åpningen. Men det funker kun hvis en er moden og har litt åpningBle strippet med nr to og fikk rier dagen etter, så her funket det
![]()
Ble foresten gjort i uke 39 hos meg på jm kontroll
Ok. Er det vondt?
* Sladrer med Lillemirakel *
Kommer litt an på hvor moden du er. Husker det bare som litt ubehageligOk. Er det vondt?
Tror det kommer an på mye. Jeg kjente nesten ikke at de strippet meg, mens andre synes det er vondt. Fokuser på pusten din, så blir det braOk. Er det vondt?
Så godt å høreDa har jeg snakka med jm som igjen snakka med de på sykehusethun skulle sende henvisning i dag og så skulle sykehuset ringe meg neste uke, så jeg kunne få time til modningsakupunktur rett etter 37 uker
happy!
37 uker neste torsdag.
Så braDa har jeg snakka med jm som igjen snakka med de på sykehusethun skulle sende henvisning i dag og så skulle sykehuset ringe meg neste uke, så jeg kunne få time til modningsakupunktur rett etter 37 uker
happy!
37 uker neste torsdag.