Igangsetting

Bringebær

Gift med forumet
Til dere damer som vet dere skal settes i gang, er det lov å spørr om hvorfor?:)
Ble satt i gang med nr en pga vannavgang.

Er det andre her som skal få modningsakupunktur evt strippes for å fremskynde fødselen?

Bare nysgjerrig egentlig:D

Venter nr 3 4. August:)

Blir satt i gang etter eget ønske etter en grusom fødsel som nesten gikk galt sist. Vil ikke at det skal skje igjen, å føler at jeg vil ha litt mer kontroll( så langt det lar seg gjøre):)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Blir satt igang pga dødfødsel i fjor 6mnd. Veldig redd for at noe skal gå galt på slutten, når jeg endelig har kommet så langt. Godt for meg å få en viss kontroll på det.

Jeg skal prøve ut akupunktur fra uke 37 i håp om at jeg skal slippe å gå så lenge over, og at det skal hjelpe med fødsels lengden, da siste mann ble satt i gang 10 dager over, men kom ikke før 12 dager over pga dårlig modning. Var så utslitt det siste døgnet at jeg ikke husker stort i grunn :( Jordmor skal også se ann modning fra uke 37 :)

Til dere damer som vet dere skal settes i gang, er det lov å spørr om hvorfor?:)
Ble satt i gang med nr en pga vannavgang.

Er det andre her som skal få modningsakupunktur evt strippes for å fremskynde fødselen?

Bare nysgjerrig egentlig:D

Har lyst på akupunktur, tok en.gang sist med guttungen, men ble så dårlig når hun satt i hendene på meg så håper det funker å sette bare i beina:p har litt skrekk for nåler :p
Stripping har jeg ikke prøvd. Noen som kan forklare hva det er å når dette gjøres?

* Lillesøster ventes 19 august *

Har lyst på akupunktur, tok en.gang sist med guttungen, men ble så dårlig når hun satt i hendene på meg så håper det funker å sette bare i beina:p har litt skrekk for nåler :p
Stripping har jeg ikke prøvd. Noen som kan forklare hva det er å når dette gjøres?

Har også fått akupunktur. Håper på det denne gangen også. Stripping er når jm
Sjekker modningen der nede og hjelper litt til med å løsne og ruske litt i åpningen. Men det funker kun hvis en er moden og har litt åpning:) Ble strippet med nr to og fikk rier dagen etter, så her funket det:)
Ble foresten gjort i uke 39 hos meg på jm kontroll:)

Modningsakupunktur får de ikke lovt å sette her på sykehuset, da de ikke vil fremskynde fødsel formye osv. Teit men men...

Har også fått akupunktur. Håper på det denne gangen også. Stripping er når jm
Sjekker modningen der nede og hjelper litt til med å løsne og ruske litt i åpningen. Men det funker kun hvis en er moden og har litt åpning:) Ble strippet med nr to og fikk rier dagen etter, så her funket det:)
Ble foresten gjort i uke 39 hos meg på jm kontroll:)

Ok. Er det vondt?

* Sladrer med Lillemirakel *

Ok. Er det vondt?

Tror det kommer an på mye. Jeg kjente nesten ikke at de strippet meg, mens andre synes det er vondt. Fokuser på pusten din, så blir det bra :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Ok :) forskjellige meninger her, å det er jo bra :p

Jeg syns det var vondt å bli strippet, men tror det hjalp sist gang... jordmora på abc nektet å i det hele tatt kjenne etter om jeg hadde åpning når jeg spurte, måtte mase meg til det. Hadde da 1cm. Ei annen jordmor strippa meg et par dager etter, og da fikk jeg brått 3 cm... hadde fødselsåpning et par timer senere.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg syntes heller ikke at det var vondt å bli strippet. Mer som skikkelige menssmerter i 10 sekunder!

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Da har jeg snakka med jm som igjen snakka med de på sykehuset:) hun skulle sende henvisning i dag og så skulle sykehuset ringe meg neste uke, så jeg kunne få time til modningsakupunktur rett etter 37 uker:D happy!:) 37 uker neste torsdag.

Da har jeg snakka med jm som igjen snakka med de på sykehuset:) hun skulle sende henvisning i dag og så skulle sykehuset ringe meg neste uke, så jeg kunne få time til modningsakupunktur rett etter 37 uker:D happy!:) 37 uker neste torsdag.

Så godt å høre:):):)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Så bra :)

Back
Topp