Tidlig UL, trenger hjelp

Link88

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Hei. Jeg er så usikker på om jeg skal ta tidlig UL, kan få time på volvat i dag. Jeg har hørt hjertelyden opp til flere ganger, så er ikke redd for at det skal være noe sånn. Men jeg har generell angst for alt annet. Down syndrom (vet det er liten sjangs), at h*n skal mangle et bein eller en arm, ja rett og slett alt mulig som kan gå galt. Hadde egentlig tenkt å vente til OUL. Men nå leser jeg på nettet, og ser at tidlig UL må skje før uke 14. Hva anbefaler dere?

Jeg hadde tatt timen hvis jeg var deg. Sånn at du kanskje blir litt mer avslappet. Jeg hilste på i uke 12 og det var veldig koselig og veldig beroligende. Det viktigste er at du finner roen sånn at du kan kose deg litt innimellom.

Jeg hadde tatt timen hvis jeg var deg. Sånn at du kanskje blir litt mer avslappet. Jeg hilste på i uke 12 og det var veldig koselig og veldig beroligende. Det viktigste er at du finner roen sånn at du kan kose deg litt innimellom.

Tusen takk! Da bestiller jeg time nå:)

Jeg hadde og tatt timen slik at du kan få senket skuldrene dine litt. Jeg har allerede hilst på den lille spiren min i uke 7 og i uke 9,dette pga tidligere sa men det er jo en helt fantastisk følelse og få se at alt er bra der inne:)

Lykke til!!! Tidlig ultralyd er såååå verdt pengene. Jeg er en helt ny person etter at jeg så min lille søte. Så deilig å endelig kunne glede seg skikkelig :)

hvordan gikk det ? :)

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Ta timen du !
Ingen ting var mer rørende enn å se lillegullet på skjermen, alle de små bevegelsene og ikkje minst bare se at h*n var der ! :D
Tror ikke du skal være redd for noen missdannelser, down syndrom eller noe sånnt ! :D
lykke til :)

Back
Topp