Vektoppgang og mage!

Gikk først ned ca 4 kg, og nå har jeg gått opp nesten 2 kg. Magen har blitt større, men har jo litt til overs også :)

Er kun i uke 10 ca men magen er godt synlig :/ Er min fjerde graviditet da, mulig det har noe å si? *livredd tvillinger*
Kan legge til at jeg til tross for magen, har gått ned 3 kg.

Jeg sliter med å vite forskjellen på oppblåsthet og gravidmage?! :p kan noen hjelpe meg?! Jeg har fått litt større mage i dag faktisk, men aner ikke om det er luft eller babyen?! Har jo vært oppblåst de 9-10 første ukene, så ble magen flat i 1 uke, nå som jeg er 12+2 er magen blitt større igjen.. :p
Jeg aner egentlig ikke. Men det er jo livmora som skal komme opp og lage magen, og den skal man jo kjenne. Den burde jo være langt ned på magen, kanskje? Hmm

Jeg aner egentlig ikke. Men det er jo livmora som skal komme opp og lage magen, og den skal man jo kjenne. Den burde jo være langt ned på magen, kanskje? Hmm
Ja, jeg har jo bakovervendt livmor i tillegg, så den blir lissom ikke like fremtredende... Haha! Sikkert bare luft dessverre :P

Ja, jeg har jo bakovervendt livmor i tillegg, så den blir lissom ikke like fremtredende... Haha! Sikkert bare luft dessverre :p
Jeg har en skikkelig mage innimellom men er nok bare luft her og.Den begynner jo nesten rett under navelen. Men bikinikanten er litt mer "hoven" en før, så håper det er baby magen som kommer. Bakovervendt livmor ja, det har jeg hørt om. Hva medfører det?

Jeg har en skikkelig mage innimellom men er nok bare luft her og.Den begynner jo nesten rett under navelen. Men bikinikanten er litt mer "hoven" en før, så håper det er baby magen som kommer. Bakovervendt livmor ja, det har jeg hørt om. Hva medfører det?
Har ikke trent skikkelig på 3 måneder heller og DET merkes på magen :P Bakovervendt livmor har ingen ting å si for svangerskapet osv, men man får visst mage litt senere og den blir ikke så stor. Det var det jordmor sa til meg i hvertfall. Babyen ligger dypere inne i magen :) Det snakkes om at det er vanskeligere å bli gravid med bakovervendt livmor også, men her satt spiren på 4 forsøk, så det tror jeg er VELDIG individuelt!!

Har ikke trent skikkelig på 3 måneder heller og DET merkes på magen :p Bakovervendt livmor har ingen ting å si for svangerskapet osv, men man får visst mage litt senere og den blir ikke så stor. Det var det jordmor sa til meg i hvertfall. Babyen ligger dypere inne i magen :) Det snakkes om at det er vanskeligere å bli gravid med bakovervendt livmor også, men her satt spiren på 4 forsøk, så det tror jeg er VELDIG individuelt!!
Skjønner det da hvis du pleier å trene. Det var det jeg mente jeg hadde hørt. At det ikke var noe å si for svangerskapet og sånn, men at babyen ligger langt bak. Da henger jeg med;) Må ta magebilde snart jeg og. Så ditt men det er vel en stund siden du tok det`? Gøy å ha bilde fra hvordan det så ut "før". hi hi

Skjønner det da hvis du pleier å trene. Det var det jeg mente jeg hadde hørt. At det ikke var noe å si for svangerskapet og sånn, men at babyen ligger langt bak. Da henger jeg med;) Må ta magebilde snart jeg og. Så ditt men det er vel en stund siden du tok det`? Gøy å ha bilde fra hvordan det så ut "før". hi hi
Jeg et bilde som ligger på den skjulte gruppen i uke 11, og det som ligger offentlig er vel tatt i uke 9 eller no, har ikke tatt bilde i uke 12. Må kanskje oppdatere litt :)

Jeg et bilde som ligger på den skjulte gruppen i uke 11, og det som ligger offentlig er vel tatt i uke 9 eller no, har ikke tatt bilde i uke 12. Må kanskje oppdatere litt :)
Ja nå ser jeg det. Du er jo veldig slank. Da ser du nok magen godt når den begynner å dukke fram. Det kan jo fortsatt ta litt tid da. Men håper vi får fine runde babymager å skryte av snart. Sånn at folk virkelig ser at det er en baby mage. Hi hi. Kribler i kroppen.

• Liker
Reactions: H27
Ja nå ser jeg det. Du er jo veldig slank. Da ser du nok magen godt når den begynner å dukke fram. Det kan jo fortsatt ta litt tid da. Men håper vi får fine runde babymager å skryte av snart. Sånn at folk virkelig ser at det er en baby mage. Hi hi. Kribler i kroppen.
Ja, satser på det!! Misunner faktisk de som har begynt å få mage allerede, er så kjedelig å bare føle seg oppblåst, det er jo ingen som kan gjette at jeg er gravid, ser bare ut som om at jeg har lagt på meg :P men men, blir sikkert lei av den store magen til slutt også. Hehe

Ja, satser på det!! Misunner faktisk de som har begynt å få mage allerede, er så kjedelig å bare føle seg oppblåst, det er jo ingen som kan gjette at jeg er gravid, ser bare ut som om at jeg har lagt på meg :p men men, blir sikkert lei av den store magen til slutt også. Hehe
Jeg bare tenkte på. Vi er vel like langt, ca hvertfall. Hvis du legger deg på ryggen kan du kjenne livmora da? Jeg syns den har kommet ganske langt opp, over bikinilinja hvertfall. Noen andre?

Jeg bare tenkte på. Vi er vel like langt, ca hvertfall. Hvis du legger deg på ryggen kan du kjenne livmora da? Jeg syns den har kommet ganske langt opp, over bikinilinja hvertfall. Noen andre?
Aner ikke hva jeg skal kjenne etter :( siden livmoren er bakovervendt og har heller aldri vært gravid før!!! Haha, men jeg syns jeg føler et litt "hardt" område som går over og fordi skambeinet....

Jeg leste at det var noe "hardt" omeråde som var livmora. Så da er det sikkert det. Du får følge med om den beveger seg oppover;) tegne streker på magen. hi hi.

Jeg leste at det var noe "hardt" omeråde som var livmora. Så da er det sikkert det. Du får følge med om den beveger seg oppover;) tegne streker på magen. hi hi.
Woho, håper det er den flotte livmorra mi :P hvis ikke stresser jeg lit med det, lillemann i magen er jo sprell levende allikevel :)

Back
Topp