MageBelte

tidi

mitt andre opphold her
hei hei...driver å vurderer å kjøpe meg magebelte, noen som har erfaring eller noe å tilføye ved kjøp?!? :p

Sånn du bruker etter fødsel eller sånn man bruke når man er gravid?
Jeg kjøpte ett på ebay som jeg bodde i etter fødselen! Skal kjøpe det igjen nå å! Det var knall bra! Å behagelig å gå med!:-)

jeg tenkte å kjøpe ett nå mens jeg går gravid...hmm tror nok det er lurt å ha noe som løfter litt etter fødsel og:)var ikke akkuratt stramt og flott som kroppen var før sist jeg hadde føda:oops:

på det jeg har sjekket ut, står det at man ikke må bruke det mens man er gravid..

Kan bruke magebelte mens man er gravid,men ikke sånn til å skvise magen flat.... De man bruker når man er gravid hjelper med å holde oppe magen på en måte...:-)

Aldrig hørt om engang. Hva er det godt for? :confused::oops::rolleyes::)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De som du kan bruke etter graviditeten er til for å hjelpe kroppen tilbake til figuren sin raskere. Mange kjendiser bruker dem, feks Jessica Alba :)

Jeg har ingen erfaring med slike belter, men tror jeg skal skaffe meg et til etter fødselen :-) Slet lenge med etterrier sist, og ser for meg at et sånn belte korter ned "krympetiden" til livmor og jeg slipper å ha etterrier så lenge, for det var VONDT

Hvordan er det å ha på et slikt belte? Er det ubehagelig?

jeg fant det på en babyforretning idag,sort anita(samme merke som ammebh)350 kr....
tok det på meg på butikken og tok det av nå!!veldig behagelig,ikke for stramt, men mer støttende for magen:)

jeg fant det på en babyforretning idag,sort anita(samme merke som ammebh)350 kr....
tok det på meg på butikken og tok det av nå!!veldig behagelig,ikke for stramt, men mer støttende for magen:)
Skal man ha på sånn når man er gravid?
Bekkenbelte er jo veldig ok. Men magebeltene er vel til etter fødsel?

jeg vet ikke ordrett hva det heter, men den typen jeg kjøpte igår er for gravide mager:)
for den går på en måte under selve magen...den type du bruker etter graviditeten strammer rundt hele magen som ett digert belte. se på bellybandit.com for å se typer;)

Back
Topp