Ekstreme smerter/stikninger!!!

Jeg får noen skikkelig stikk rett ned i... ja.. Du skjønner :P både stikninger, strekk, murring og forsåvidt også mensensmerter er vel ganske normalt :)

Hadde skikkelige menssmerter rundt uke 7, kjentes nesten ut som om jeg skulle føde. Men alt er vell med gulle i magen:)

Veldig vanlig og som regel ufarlig :) Har en del selv, men syns å huske det var mye verre første gang jeg var gravid :)

Kjenner meg igjen ja.. Hadde det sånn en dag for noen uker siden og her om dagen. Viste seg at det var luftsmerter. Bortsett fra det kjenner jeg at det strekker mye i livmoren. Får ofte litt knip når jeg reiser meg eller nyser etc.
Var på UL for 3 dager siden, alt bra med bebis:)

Så bra å høre :-) Veldig redd for at noe skal være galt når du kjenner så ekstreme smerter. Nesten som du ikke klarer å sitte engang. Heldigvis begynt å gå over :-)

Så bra å høre :-) Veldig redd for at noe skal være galt når du kjenner så ekstreme smerter. Nesten som du ikke klarer å sitte engang. Heldigvis begynt å gå over :-)

Skjønner det veldig godt! Var derfor jeg valgte å bestille en UL:)
Høres veldig likt ut som jeg hadde! Helt normalt med luftsmerter og at det drar og strekker der nede.
Men kontakt lege/jordmor om du er bekymret! :)

Jeg også har hatt en del stikninger og murringer. Et par ganger har det gjort vondt også, blir litt nervøs da! Men alt er bra med de små :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

stikkninger, verkinger og murringer er normalt. men ekstreme smerter skal man vel ikke ha!
men så er jo ekstreme smerter en veldig vag forklaring da :P
noen synes det er ekstremt vondt å få flis i fingeren og andre synes det er ekstremt vondt å miste en arm :P

Jeg har hatt ved værtfall 2 anledninger så vondt at jeg bare lå sammen krøket,men alt står bra til her. Noen har jo f.eks VELDIG følsomme eggstokker,da kan man få extremt vondt når det strekker seg der nede :/ Men det er som regel ikke farlig :)

Jeg har ikke kjent noe om helst, kanskje litt murringer i ny og ne, men har en sprell levende baby i magen, så det er vel veldig individuelt :)

Ok :-) Mine smerter var ganske vonde da det nesten ikke gikk ann å sitte engang. Gikk heldigvis over og håper selvfølgelig at alt er bra :-)

Back
Topp