Hvem bilsete skal dere ha?

Lykke

Flørter med forumet
jeg hadde maxi cosi til storesøster men hun er jo 5 år nå så sete er ikke brukanes lenger. litt dumt siden det ble brukt i 6 mnd å stått pakket bort siden, men de sier man aldri skal bruke et sete etter det er 5år.

nå er det jo mange nye osv så lurer på hva er best?

Såfremt setet ikke er mer enn 8 år og du VET at det ikke er skadet er det ikke noe problem.. de bruker jo de minste setene kun I 6-12 mnd ca!

Vi har forresten maxi cosi prebble!

Vi har besafe izi sleep etter forrige, men det er svintungt, så har lyst på nytt..

Woho da kan jeg bruke sete da:)

Gutter kan jo bruke rød og orange:p

Takk for svar jenter:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De mener at man ikke skal bruke setet hvis det er eldre enn fem år pga av isoporen i setene!

Vi kjøper aldri brukt sete. Vi hadde emmaljunga sist, men likte ikke det noe særlig. Synes det var litt for lite polstring rundt babyen så vi skal nok ha besafe! Vi har det til dattera på tre og er virkelig (!!!) fornøyd med besafe sine seter!!!

Vi har besafe izi sleep etter forrige, men det er svintungt, så har lyst på nytt..
Hadde besafe izi sleep. Alt for tungt så ga det bort. Usikker på hva det blir nå.

her blir det maxi cosi setet etter storesøster, også blir vel lillebror å arve storesøster sitt Besafe Izi Kid X3 med isofix når han blir stor nok..for da må storesøster ha noe nytt uansett :-))

De mener at man ikke skal bruke setet hvis det er eldre enn fem år pga av isoporen i setene!

Vi kjøper aldri brukt sete. Vi hadde emmaljunga sist, men likte ikke det noe særlig. Synes det var litt for lite polstring rundt babyen så vi skal nok ha besafe! Vi har det til dattera på tre og er virkelig (!!!) fornøyd med besafe sine seter!!!

Da kan du jo bytte ut isoporen da ;)

Ellers gjelder 8-9 år i følge trygg trafikk :-) så fremt deler oppbevart bra og ikke utsatt for uhell eller kollisjon .

Vi har Akta Graco med base etter forrige gutten. Også fikk jeg kjøpe ett makent av mammaen til ei som går på gruppa hans i barnehagen :)
Blir litt sånn når man plutselig må ha dobbelt opp :) Men kjekt å kjøpe brukt av kjente ;)
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Da kan du jo bytte ut isoporen da ;)

Ellers gjelder 8-9 år i følge trygg trafikk :-) så fremt deler oppbevart bra og ikke utsatt for uhell eller kollisjon .
Nei det hadde jeg ikke gjort. Kjøper heller nytt sete. Hadde ikke brukt emmaljunga på ett barn til uansett.

Har overtatt et maxi cosi cabriofix etter søstra mi. Hadde ikke bil når storesøster var baby :)

Jeg var veldig fornøyd med maxi cosi cabriofix som jenta mi hadde og har gått til innkjøp av det samme til gutten :-)

Hadde maxi cosi t nr 1,men syntes ho satt så rart i det pga d kun er 3 punkts sele... Å så syntes jeg det var litt lite. Måtte bytte når ho var 7 mnd...
Til nr 2 hadde vi acta graco(eller hvordan d skrives) å super fornøyd! Snuppa satt godt i det siden d er 5 punkts sele å det satt ho i til ho var 1 år.. Å ho er større enn storesøster.. Så vi kommer Til å gå for det denne gangen å tror jeg!

Back
Topp