Shopping i Spania

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Da er jeg tilbake fra ferietur i Spania! Herlig å komme seg litt bort til sol og varme :-) Siden det er liten vits i å handle klær til meg selv for månedene som kommer, så gikk jeg heller berserk i babyavdelingen i alle butikkene vi var innom. Så vi endte opp med å kjøpe en ekstra kabinkoffert for å få med oss alt :P haha! Har handle masse diverse klær i str. 50-68 - masse gode og fine klær :D

Hærlig å shoppe til den lille da ;)
Var det billig?

Ganske mye billigere enn her i alle fall. Tror vi fylte opp hele kofferten for kanskje en 1000-lapp. Og da er jo mange av plaggene sånt som vi ikke får tak i her i Norge, så det er litt ekstra stas :-)

Så gøy da :) Hørtes uansett herlig ut med en uke i syden og ferie :) Og shopping er jo veldig stas! :)

Ingen hast, bare jeg som ble veldig nysgjerrig :p

Hihi :P

Men her er noen bilder i alle fall. Kjempevanskelig å få tatt noen samlebilder som viser frem klærne, for det er jo så mange plagg... Men du ser kanskje litt :-)

idyveg.jpg

dol0ed.jpg

2qwpzig.jpg

14mx99f.jpg

Så mye fint! Kjenner jeg gleder meg til jeg kan sette i gang med innkjøpene selv. Forhåpentligvis finner jeg noe fint når vi skal østover på ferie. Skal en dagstur eller to til Sverige også, så håper på å finne noe bra der ;)

Er i Spania selv nå. finner nesten ikke noe til meg selv, og frister heller ikke kjøpe så mye klær nå som ikke skal passe om noen mnd. så er gøy å handle til babyen:)

Så mye fint! Kjenner jeg gleder meg til jeg kan sette i gang med innkjøpene selv. Forhåpentligvis finner jeg noe fint når vi skal østover på ferie. Skal en dagstur eller to til Sverige også, så håper på å finne noe bra der ;)

Ja, du finner nok en hel del skal du se ;-) Er jo så mye å velge mellom!

Er i Spania selv nå. finner nesten ikke noe til meg selv, og frister heller ikke kjøpe så mye klær nå som ikke skal passe om noen mnd. så er gøy å handle til babyen:)

Nei, tror det må være total mangel på mammaklær i Spania.. Tittet litt etter et par topper jeg kunne bruke, men det var kun H&M som hadde mammaklær virket det som :-/ Og det var på Europas største shoppingsenter! Gah! Jeg orket heller ikke å kjøpe plagg som jeg kanskje kan bruke i november liksom.. Aner jo ikke hvordan kroppen min ser ut da heller så :-)

Men kjempegøy å handle til babyen! Trodde det skulle bli vanskelig å finne mye med lange armer og i varmt stoff, men de hadde jo litt. Spanske babyer må nok ha gode klær på høsten/vinteren/våren de også :-)

Back
Topp