Barnevogn(er)

Har noen erfaringer med Tfk vogna med multi-x bagen? Og om man får den i tvilling-vogn versjonen også :p

Vi har simo fra sist, så kommer til å bruke den :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Vi har TFK, er fantastisk fornøyd med denne! :) Har veldig lyst på den nye TFK joggster x3..
Ellers har vi Simo sportsvogn i barnehagen for soving, herregud for et dråg av ei vogn! Den blir der, altfor tung og diger for min smak.

Har også Brio happy bagvogn fra førstemann, den er helt grei, men liker TFKen bedre :)

Hva er forskjellen på tfk joggster twist og tfk joggster x3???

Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014

Vi har TFK, er fantastisk fornøyd med denne! :) Har veldig lyst på den nye TFK joggster x3..
Ellers har vi Simo sportsvogn i barnehagen for soving, herregud for et dråg av ei vogn! Den blir der, altfor tung og diger for min smak.

Har også Brio happy bagvogn fra førstemann, den er helt grei, men liker TFKen bedre :)

Eneste minuset jeg finner ved Tfk, er at man ikke kan ha barna vendt mot seg når man bruker sportsdelen? Ser for meg at jeg vil gjerne ha det når de ikke er kjempe store, men nysgjerrige så de vil sitte å se litt.... ;)

Vi har hatt Brio happy kombi vogn til begge. Den er solg, siden vi egentlig ikke tenkte å få flere. Den var uansett litt sliten. Så nå må vi finne ei ny. Har sett litt på cresent classic og comfort. Noen som har erfaring med den? Virker som ei bra vogn til en rimelig penge.

Eneste minuset jeg finner ved Tfk, er at man ikke kan ha barna vendt mot seg når man bruker sportsdelen? Ser for meg at jeg vil gjerne ha det når de ikke er kjempe store, men nysgjerrige så de vil sitte å se litt.... ;)

Vi gikk ikke over til sportsdelen før hun var 1 år, så synes det gikk helt fint med henne fra meg :) Ellers kan man velge multixbagen, den kan du gjøre til sportsdel med barnet vendt mot deg :)

X3vogna er litt lunere enn twist (sportsdel - bag er jo den samme), litt lettere og litt enklere å slå sammen :)

Vi gikk ikke over til sportsdelen før hun var 1 år, så synes det gikk helt fint med henne fra meg :) Ellers kan man velge multixbagen, den kan du gjøre til sportsdel med barnet vendt mot deg :)

X3vogna er litt lunere enn twist (sportsdel - bag er jo den samme), litt lettere og litt enklere å slå sammen :)

Ville ho ikke opp å se før det? Kan jo bare legge noe bak ryggen så de blir sittende da... Har hørt om multixbagen, men har hørt også at man ikke kan få den til tvillingvogna? Vet ikke helt om det stemmer...

Vi har en eldre brio-vogn til førstemann, og har akkurat kjøpt babyjogger city select - anbefaler alle som trenger søskenvogn å sjekke den ut! Genial vogn!

Her hadde vi valgt oss ut basson tvillingvogn, men den veier 26 kg uten barna oppi og det synes vi er litt voldsomt. Har jo lyst til å kunne ta med barn og vogn til f.eks byen og andre steder jeg også... Kikka litt igår og falt egentlig veldig for tfk twinner twist duo... Den er dyr, men vi har prata om å bestille den fra tyskland, og da kommer vognen på ca 7000 kr, de koster jo nesten 11 000 nye med bag og hele pakka...

Har det til min :-) heilt topp med multi x :-)
Men har ikkje sett den som tvillingbag, ikkje 100% sikkert, men trur ikkje den finnes som det

<3 gutt sept-06 og jenta sept-12 <3 Håper lille spire klorer seg fast... termin januar-14

Har det til min :-) heilt topp med multi x :-)
Men har ikkje sett den som tvillingbag, ikkje 100% sikkert, men trur ikkje den finnes som det

<3 gutt sept-06 og jenta sept-12 <3 Håper lille spire klorer seg fast... termin januar-14

Altså tfk med multi x bag

edge har også den halvryggen :) Vi fikk beskjed om at hovedforskjellen var håndtakene for å bære med bagen :P for på edgen sitter de fast å på mondial måtte man knipse dem fast eller noe sånnt :)

Herregud, det her er gresk for en stakkars førstegangs...:eek:

Haha! Jaa, husker jeg og stussa mye med første. Men man kommer inn i det etterhvert :)

Back
Topp