Oppgitt..

Mamma2013

Gift med forumet
Huff, helga har ikke vært morsom.. Emma har vært sutrete hele tida og har ikke villet spise no særlig, natt til søndag våkner storebror kl 01! og sa det var morgen, så han lekte i senga fram til halv 7, da sto svigermor opp med han.. Emma måtte sove i sengen med meg for å sove, fikk ikke sove i vogna når det ble natt :/ På søndag fikk jeg tante rød på besøk og jeg har ikke tålmodighet i det hele tatt, og Emma hyler som en gal fra morgen til kveld, har grønn slimete bæsj, og jeg går rundt som en vandrende zombie som virkelig trenger flere timer med søvn snart.. Nå sitter jeg her med snuppa på puppen og med en snorkende mann ved siden av, så får vi se når jeg får lurt Emma i senga si så jeg får litt søvn!

Måtte bare få ut litt frusterasjon..

Åååååååh du har min største medfølelse! Sånt er jo ikke så gøy :/ håper du har fått deg noen timer nå. Du er ikke alene om å bli iritabel og kortlunta med tanta på besøk, her i huset fikk trappen gjennomgå hardt et par ganger. En vil jo bare det beste for mini, men så er man ikke et supermenneske selv om man blir mor, så da må vi av og til bli litt frustrerte det er helt normalt. Alle gode tanker til dere, håper det blir en kort forbigående periode med lite søvn :) <3

Sender deg en stor klem! Håper du får deg litt søvn i dag! Fult forståelig at lunta er litt kort med lite søvn og tanta på besøk ja! Her er lunta kort om dagen selv om tanta ikke er innom for tida!
Sender med en sikleklem fra lillemor her også!

Åå.. Min største medfølelse har du!! Er absolutt lov å væte frustrert og ikke minst trøtt da. Håper virkelig du får deg litt søvn og at drt roer seg for den lille. Det å være så trøtt er helt grusomt. Du et ikke alene om å ha kort minte både med tante rød og lite søvn.. Jeg er akkurat ferdig med t rød, men tydelig mye hormoner! Paraplyen her i huset fikk kjørt seg igår.. Haha. Godt ingen så meg! Kjenner jeg sliter litt med lunta da vi har fått ett lite bøllefrø av en hund. Angrer noen ganger på at vi valgte hund nå, men jeg vet det bare er en periode. Har hatt noen dager nå jeg bare har vært utrolig lei alt og stortsett tatt til tårene.. Men drt går vel over:-) sender deg en god klem her fra fjellet ihvertfall!:-))

Åå.. Min største medfølelse har du!! Er absolutt lov å væte frustrert og ikke minst trøtt da. Håper virkelig du får deg litt søvn og at drt roer seg for den lille. Det å være så trøtt er helt grusomt. Du et ikke alene om å ha kort minte både med tante rød og lite søvn.. Jeg er akkurat ferdig med t rød, men tydelig mye hormoner! Paraplyen her i huset fikk kjørt seg igår.. Haha. Godt ingen så meg! Kjenner jeg sliter litt med lunta da vi har fått ett lite bøllefrø av en hund. Angrer noen ganger på at vi valgte hund nå, men jeg vet det bare er en periode. Har hatt noen dager nå jeg bare har vært utrolig lei alt og stortsett tatt til tårene.. Men drt går vel over:-) sender deg en god klem her fra fjellet ihvertfall!:-))
Kjære søte solo! Det er akkurat som hos oss! Den hunden skulle jeg ofte vært foruten, men så går drt somregel bra likevel..! Jippi for like situasjoner :D highfive

Kjære søte solo! Det er akkurat som hos oss! Den hunden skulle jeg ofte vært foruten, men så går drt somregel bra likevel..! Jippi for like situasjoner :D highfive
Haha.. Highfive ja:-)) er godt å høre at det ikke bare er meg.. Hjelper faktisk å vite at en ikke er alene med frustrasjonen ;-))goklem til deg:-)

Ble heldigvis litt søvn, sovnet kl 1 og sov til kl 6, fikk litt mat og sov til 8.30, så ble da litt søvn, det var godt :) Snuppa får litt mat nå så får vi se om hu tar seg en duppnår hu er ferdig :) Bra det er fleremed litt frusterasjon, her er det babygymmen som har fått gjennomgå :p Det går ikke an å ødelegge den så den har blitt kastet veggimellom :p

Haha.. Greit å ha noe og la det gå utover, spes døde ting;-) godt du har fått sovet litt:-) goklem

Litt slemt å si det, men gud så godt å lese at andre også har det sånn ;-)
Sant at ingen er supermennrsker, og selv om lille er det beste jeg har fått, så er det lov å bli lei og sliten når det er sutring over flere dager! Er jo trist og vondt i mamma<3 å se at hun både blir overtrøtt og mere, men såå frustrerende!!!

Synes vi er flinke :) Er ikke bare bare å være mamma ;) Stor sympatiklem til alle <3

Back
Topp