Tips til stelleplass?

Mamma'n til 2 troll <3

Glad i forumet
Jeg liker å fordele utgifter, det har jeg gjort i de andre svangerskapene også. Vi har et stoort bad, med en hel vegg det ikke er noe på. Vi har ikke stellebord, har alltid bare hatt stellepute på vaskemaskina. Men siden vi har stort bad nå, vil jeg gjerne ha en ordentlig stelleplass :) Vil tippe jeg har 1,5-2 m med veggplass. Har lyst å få plate med skuffer under feks, men finner liksom ikke på noen lure løsninger. Tenker at om dette skulle gå galt, så er det genialt å ha en sånn plass uansett til bretteing av tøy ol. :) Noen som har noen gode tips, gjerne fra IKEA og billigst mulig ;)

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Jeg ville dratt på IKEA og sett litt på baderomsløsningene de har montert på utstilling. Kan få gode ideer der :)

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Har motsatt problem. Har stellebord men har ikke plass til det inne på det bittelille badet :p Hadde det på kjøkkenet med sistemann.

app! Venter nr 3 :) 15.02

Har kikket endel på IKEA.no nå:) vet de har hatt endel lure løsninger til vaskerom, men siden vi bor så langt unna, så er det ikke gjort i en sveiv å stikke innom ;) Får bare regne ut en ca pris å gå etter også håpe jeg holder meg innafor :P

Termin 26. februar <3

Satte faktisk opp en tegning på ikea i dag. Kan legge den inn i tråden i morgen ;)

Men høres ut som samme løsning vi går for, bare vi har nesten 4 meter med vegg ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Har motsatt problem. Har stellebord men har ikke plass til det inne på det bittelille badet :p Hadde det på kjøkkenet med sistemann.

app! Venter nr 3 :) 15.02

Hadde umenneskelig dårlig plass i våt lille leilighet, så jeg vet sltfor godt hvordan det er :( Er glad vi har et "luksusproblem" nå med at vi trenger noe å stelle på. Syns det er godt å ha benkplass rundt stellematta når jeg skal skifte :)

Termin 26. februar <3

Ooooh, det hadde vært supert :D

Termin 26. februar <3

Klart det! Vi fant ut at det blir mye mer funksjonelt med at vi bygger om badet enn å bruke et par 1000 på stellebord/kommode ;)

Hele sulamitten kommer på omtrent 10k. Med maling, skaper med høyglans dører, en servant med blandebatteri +++

:)

Klart det! Vi fant ut at det blir mye mer funksjonelt med at vi bygger om badet enn å bruke et par 1000 på stellebord/kommode ;)

Hele sulamitten kommer på omtrent 10k. Med maling, skaper med høyglans dører, en servant med blandebatteri +++

:)

Haha, ja det vil jeg si var litt av et resonnement ;) Men deilig å få ordentlig bad da :D

Termin 26. februar <3

Hva med å kjøpe benkeplate og underskap på ikea(som til et vakserom). Da blir det billig og praktisk!

Hva med å kjøpe benkeplate og underskap på ikea(som til et vakserom). Da blir det billig og praktisk!

Det var noenlunde tanken :) Men etter en runde på IKEA.no i går(natt) så syns jeg det ble et veldig dyrt alternativ. De skulle liksom har 230,- pr ben :O Da er det en tusenlapp i ben nesten. Underskap var ikke noe billigere. Så kommer platetopp og evnt kurver osv. Jeg syns liksom det var litt mer enn jeg hadde sett for meg jeg *sparker*

Termin 26. februar <3

Vi kjøpte underskap til 350,- 75,- pr ben og benkeplate til ca 500,- også festet vi deler av platen i veggen slik at penna bare ble en slags pynt!

Advarsel, bilderas! :p

bad1.JPG bad1.PNG bad2.JPG bad3.JPG bad4.JPG bad5.JPG bad6.JPG bad7.JPG bad8.JPG

Håper dette kan hjelpe litt på inspirasjonen :)
(Vi skal ikke ha skap under vasken btw, men det gikk ikke an å bare ha vask på tegningene.)
VI skal bare frese vasken ned i benkeplate som det gjøres på kjøkken ;)

Vasken er vask nr 2 på badet, men dette er fordi at det skal være enkel tilgang til vann når jeg vasker babyen, og i tillegg er det dusj på kranen så man enkelt kan spyle barnet hvis h*n har bæsjet masse :) Genialt om jeg må få si det selv ;)

Resten av badet er møblert med både dusj og servantskap m/servant og speil over - men dette gadd jeg ikke tegne inn på tegningene.. ;)

Takk for inspirasjon :D Åssen ben har dere valgt? Om det er IKEA sitt planleggingsverktøy dere har brukt?

Termin 26. februar <3

Back
Topp