Er det noen fra juni2008 her?

Er her :) men har nytt nick

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
mammas lille jente ;) Har vært innom med begge profiler, men når man er prøver er det jo ikka alltid man vil bli gjenkjent :p
Men nå har jeg flere innlegg på denne så jeg gadd ikke bytte tilbake. haha
 
mammas lille jente ;) Har vært innom med begge profiler, men når man er prøver er det jo ikka alltid man vil bli gjenkjent :p
Men nå har jeg flere innlegg på denne så jeg gadd ikke bytte tilbake. haha
Ååh...husker deg:D
Så koselig!!
Og lykke til med prøvingen;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ååh...husker deg:D
Så koselig!!
Og lykke til med prøvingen;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Trenger ikke prøve like hardt. Har termin i begynnelsen av desember :D Men takk.

Hva skjedde med de andre jentene? Jeg mista kontakten med FB gruppa og da jeg byttet navn å giftet meg :( Skifta fb profil :p
 
Trenger ikke prøve like hardt. Har termin i begynnelsen av desember :D Men takk.

Hva skjedde med de andre jentene? Jeg mista kontakten med FB gruppa og da jeg byttet navn å giftet meg :( Skifta fb profil :p
Yeeii!! Gratulerer så mye!!:D
Tror de fleste jentene bare er på FB...ikke ofte jeg ser dem her:)
Send en forespørsel om å bli medlem der igjen da! Hadde vært koselig med oppdateringer fra deg også:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Yeeii!! Gratulerer så mye!!:D
Tror de fleste jentene bare er på FB...ikke ofte jeg ser dem her:)
Send en forespørsel om å bli medlem der igjen da! Hadde vært koselig med oppdateringer fra deg også:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hvis jeg finner dere. :)
 
Titter innom :greet025

Juni '08 gutt her, og jeg logget inn nå for å finne innlegg jeg trodde jeg hadde skrevet her
Men finner dem ikke. Så kanskje var jeg på et annet forum? (men lurer fælt på hvilket det skulle ha vært:knegg:)

Jeg var også Benedicte på snartmamma (da det eksisterte)
 
Back
Topp