Sende bilsete med fly

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Dere som har hatt med bilsete på fly, hvordan har dere pakket det inn? Er så redd det skal få innvendige skader! Fikk vite idag at leiebilselskapet ikke har bakovervendte babyseter, og jeg vil ikke ha ettåringen fremovervendt. Får ikke ha det med inn i kabinen.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har hatt det sammen med vogna i prampacken!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

La det i den ene kofferten. Vi sendte vogna med prampack men turte ikle putte sete inni, da forsikringen ikke funker om det er noe i tillegg til vogna.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Sendte mitt "løst" og det gikk ikke fint for å si det sånn. gått hull i poseN og skadet ble det:(

Fant ut i går at det går an å leie en prampack lignende sak til å pakke inn bilstolen i på flyplassen.. Hvor reiser du fra? Vi kommer til å leie en sånn når vi skal reise i høst..
Skal se om jeg finner linken...

Vet ikke hvor du skal reise, men er vel spesielt her i landet det er viktig at barnet sitter bakovervendt? Mulig jeg tar feil nå, men jeg trodde det var kjøremønsteret i landet som avgjorde om barnet bør sitte for- eller bakovervendt? Ville ikke tatt med et svært bakovervendt sete som blir sendt, de behandler det jo ikke akkurat pent og slike seter skal vel ikke ha så mye fall?

http://www.airshells.no/

Fant link til denne siden inne på siden til startour...

Hadde jo egentlig vært smart det., men syns ikke den så sån veldig godt polstra ut? Min tanke er å ta begge bilsetene sammen, surre en tykk dundyne rundt og rulle inn med bobleplast. Ville nesten tro at det var tryggere enn den posen.

Vet ikke hvor du skal reise, men er vel spesielt her i landet det er viktig at barnet sitter bakovervendt? Mulig jeg tar feil nå, men jeg trodde det var kjøremønsteret i landet som avgjorde om barnet bør sitte for- eller bakovervendt? Ville ikke tatt med et svært bakovervendt sete som blir sendt, de behandler det jo ikke akkurat pent og slike seter skal vel ikke ha så mye fall?

Bakover er best, uansett.

Vi tok bobleplast rundt også pose over der. Gikk veldig bra:)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Alt av spesialbagasje sendes på eget ansvar, så du selv som må sørge å pakke det bra nok til å tåle vanlig bagasjehåndtering :)

Back
Topp