*Meya*
Elsker forumet
Fordi vi er muslimer og ikke går kledd sånn.Hvorfor får ikke hun på 15 da?
Hun ønsker det heller ikke, så det går helt greit for henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi vi er muslimer og ikke går kledd sånn.Hvorfor får ikke hun på 15 da?
OkeiFordi vi er muslimer og ikke går kledd sånn.
Hun ønsker det heller ikke, så det går helt greit for henne.
Men det finnes jo mennesker som faktisk tenker seksuelle tanker om barna, selv om de kanskje ikke er så mange, så vises det ikke på utsiden, og vi vet jo ikke hvem som ser sånn på barna våre eller ikke.Det er jo vi voksene som seksualiserer bikini på barn. Og jeg fatter ikke hvordan voksene mennesker klarer å tenke sex og barn i samme setning.
Jeg ser ikke problemet i det hele tatt. Ønsker barnet bikini så Javel, ønsker ikke barnet bikini så neivel.
En badedrakt dekker mye mer enn en bikini, hvorfor må barn dekke seg til?. De er uskyldige små vesner som kan løpe nakene rundt på strendene uten at voksene mennesker tenker skittende tanker. Det er vi voksene som lager problemer og seksualiserer barna, ikke barna selv.
Akkurat. Jeg synes heller ikke det er pga seksualisering, jeg føler bare de blir seende ut som små damer med bikini, og det liker jeg ikke. Da får hun heller bruke badedrakt (som jeg syns eg kjempesøtt) eller gå i bare trusaMen det finnes jo mennesker som faktisk tenker seksuelle tanker om barna, selv om de kanskje ikke er så mange, så vises det ikke på utsiden, og vi vet jo ikke hvem som ser sånn på barna våre eller ikke.
Men det finnes jo mennesker som faktisk tenker seksuelle tanker om barna, selv om de kanskje ikke er så mange, så vises det ikke på utsiden, og vi vet jo ikke hvem som ser sånn på barna våre eller ikke.
Hvorfor er dere for badedrakt men ikke bikini?
Det er jo ikke noe å skjule selv når de bruker badedrakt heller hvis de er 4 år??
Da kan de jo like gjerne gå i trusa? Skjønner ikke dette jeg altså, hvorfor dere er i mot bikini? Sånn barnegreier er jo ingenting i veien med.. Så lenge det ikke er stringtruse og innlegg i bh'n så klart..
Akkurat. Jeg synes heller ikke det er pga seksualisering, jeg føler bare de blir seende ut som små damer med bikini, og det liker jeg ikke. Da får hun heller bruke badedrakt (som jeg syns eg kjempesøtt) eller gå i bare trusa![]()
Hvorfor er dere for badedrakt men ikke bikini?
Det er jo ikke noe å skjule selv når de bruker badedrakt heller hvis de er 4 år??
Da kan de jo like gjerne gå i trusa? Skjønner ikke dette jeg altså, hvorfor dere er i mot bikini? Sånn barnegreier er jo ingenting i veien med.. Så lenge det ikke er stringtruse og innlegg i bh'n så klart..