Bikini på små jenter

Det er jo vi voksene som seksualiserer bikini på barn. Og jeg fatter ikke hvordan voksene mennesker klarer å tenke sex og barn i samme setning.
Jeg ser ikke problemet i det hele tatt. Ønsker barnet bikini så Javel, ønsker ikke barnet bikini så neivel.
En badedrakt dekker mye mer enn en bikini, hvorfor må barn dekke seg til?. De er uskyldige små vesner som kan løpe nakene rundt på strendene uten at voksene mennesker tenker skittende tanker. Det er vi voksene som lager problemer og seksualiserer barna, ikke barna selv.

Det er jo vi voksene som seksualiserer bikini på barn. Og jeg fatter ikke hvordan voksene mennesker klarer å tenke sex og barn i samme setning.
Jeg ser ikke problemet i det hele tatt. Ønsker barnet bikini så Javel, ønsker ikke barnet bikini så neivel.
En badedrakt dekker mye mer enn en bikini, hvorfor må barn dekke seg til?. De er uskyldige små vesner som kan løpe nakene rundt på strendene uten at voksene mennesker tenker skittende tanker. Det er vi voksene som lager problemer og seksualiserer barna, ikke barna selv.
Men det finnes jo mennesker som faktisk tenker seksuelle tanker om barna, selv om de kanskje ikke er så mange, så vises det ikke på utsiden, og vi vet jo ikke hvem som ser sånn på barna våre eller ikke.

Men det finnes jo mennesker som faktisk tenker seksuelle tanker om barna, selv om de kanskje ikke er så mange, så vises det ikke på utsiden, og vi vet jo ikke hvem som ser sånn på barna våre eller ikke.
Akkurat. Jeg synes heller ikke det er pga seksualisering, jeg føler bare de blir seende ut som små damer med bikini, og det liker jeg ikke. Da får hun heller bruke badedrakt (som jeg syns eg kjempesøtt) eller gå i bare trusa :)

Hva andre tenker kan man ikke styre, en syk person kan tenke slik om ett barn selv om barnet er heldekket.
Men kan ikke beskytte barn for hva andre tenker, men man kan prøve å beskytte barn mot andres handlinger...
Barn skal få lov til å være barn, med eller uten bikini...

Hvorfor er dere for badedrakt men ikke bikini?

Det er jo ikke noe å skjule selv når de bruker badedrakt heller hvis de er 4 år??

Da kan de jo like gjerne gå i trusa? Skjønner ikke dette jeg altså, hvorfor dere er i mot bikini? Sånn barnegreier er jo ingenting i veien med.. Så lenge det ikke er stringtruse og innlegg i bh'n så klart..

Akkurat. Jeg synes heller ikke det er pga seksualisering, jeg føler bare de blir seende ut som små damer med bikini, og det liker jeg ikke. Da får hun heller bruke badedrakt (som jeg syns eg kjempesøtt) eller gå i bare trusa :)

Mhm, samme her. Det er bare teit å skulle gå med en bikinitopp som har form som et plagg som skal dekke til pupper, på små barn... Det blir for meg like fælt som disse småjentene på skjønnhetskonkurranser som har på seg sminke. Det er bare feil, ser rart ut.

Hvorfor er dere for badedrakt men ikke bikini?

Det er jo ikke noe å skjule selv når de bruker badedrakt heller hvis de er 4 år??

Da kan de jo like gjerne gå i trusa? Skjønner ikke dette jeg altså, hvorfor dere er i mot bikini? Sånn barnegreier er jo ingenting i veien med.. Så lenge det ikke er stringtruse og innlegg i bh'n så klart..

Det er jo ikke snakk om å skjule noe med badedrakten heller. Jeg kunne godt ha hatt henne i bare badetruse, men nå er det jo badedrakter de selger, og de har fine bilder på som ungen liker, og så sitter de godt på i lek og slikt. Jeg syns i alle fall det er noe annet med badredrakt enn bikini. Tankini er greit for meg da, det blir jo mer som en singlet og en truse, og et antrekk, ikke en "bh". Mer som å dele en badedrakt for å f.eks. skulle kunne gå lettere på do, men jeg syns badredrakt er bra nok.

Ser heller ikke problemet. 4 åringen får velge selv. I fjor ville hun ha bikinier, men etter gårsdagens handel ble det to badedrakter. Hun går for det motivet og de fargene hun liker best uavhengig om det er bikini eller badedrakt. Vet ikke helt hva jeg evt skulle forsvart det å ikke få bikini med... Dette gjelder da de søte med rysjer, hello kitty og sommerfugler på fra h&m.

I fjor ble de brukt både med og uten overdel.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Greit med bikini som er liksom sportsbikini, men sånn trekant bikini til små barn er bare KVALMT!! Fysj.. Kan ikkje skjønne hva foreldrer tenker med når de kjøper sånt til ungene sine..

Back
Topp