Kjønn?

Baby<3Love

Elsker forumet
Januarhula 2014
Jeg leste et sted at noen har fått vite kjønn på ultralyd allerede i uke 12. For meg er det viktigste da at alt er som det skal. Men jeg lurte på om noen av dere har fått vite kjønn så tidlig før? Og tror man på det da?

Vi var på ul i går, 12+3. spurte om ho kunne se kjønn, men fikk beskjed om at det var for tidlig.

Det er sikkert noen som hevder de kan se det så tidlig, men jeg hadde nok ikke lagt for mye i det. Det er så likt.

Det er sikkert noen som hevder de kan se det så tidlig, men jeg hadde nok ikke lagt for mye i det. Det er så likt.
Det var det jeg tenkte også. Men de som "kunne" detta kunne vist se det på antall grader på kjønnet. Og dit jeg skal hadde de vist ikke tatt feil før. Men så var det noen som fikk et kjønn på tidlig og et annet på ordinær sa de.

Jeg fikk vite i uke 13 at minstemann var en liten gutt :) hos en meeeeeeeeeget dyktig gynekolog riktignok ;)

Det som kan sees som en tisselass, kan fort bare være hovne kjønnslepper så vanskelig å se det så tidlig har jeg fått beskjed om.. Da er det veldig usikkert hvertfall....

Med førstemann fikk vi vite på ul i uke 11+5 at det ble en gutt. Gynekologen var rimelig skråsikker også! Han hadde rett:)

De kan kun se det det de som er gode og de som MÅLER kjønnsorg ikke så ser de like ut begge kjønna så tidlig :)
.absolutt mulig!!

Ingen som har villet sagt til meg så tidlig. Det viktigste for oss, er at barnet er friskt. Skal selvsagt vite kjønnet denne gangen også.

Venninna mi fikk vite at de trodde det var gutt i ca uke 13, men på Oul var det jente. Hun har vært på ett pr til og da har de også sagt jente. Så hadde ikke stolt på hva de sier før oul

Back
Topp