Januarhula 2014 er opprettet

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Da var hula vår klar :)
Dere må sende meg en Pm og be om tilgang, dette formider jeg videre til moderatorer som så gir dere tilgang.

For å få tilgang til gruppen må visse kriterier være oppfyllt:
- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
Ser frem til masse pm'er fra dere damer :)

Hurra!!!!

Hvordan vet man hvor mange innlegg jeg har skrevet?

Det lurer jeg også på... jeg kommenterer ikke på de trådene hvor jeg ikke har så mye å komme med, og syns da 50 innlegg er ganske mye? jaja, kanskje man oppretter en skjult facebookgruppe eller noe etterhvert som man er kommet lenger i svangerskapet? Jeg reiser snart utenlands, og vet ikke om det blir noe internettforbindelse der, eller om jeg får tid til å sitte noe på babyverden :P Så da er det vel ikke vits i å slenge inn 40 innlegg i dag, for så å måtte skrive 50 innlegg til når vi er tilbake i august.. :P

Det lurer jeg også på... jeg kommenterer ikke på de trådene hvor jeg ikke har så mye å komme med, og syns da 50 innlegg er ganske mye? jaja, kanskje man oppretter en skjult facebookgruppe eller noe etterhvert som man er kommet lenger i svangerskapet? Jeg reiser snart utenlands, og vet ikke om det blir noe internettforbindelse der, eller om jeg får tid til å sitte noe på babyverden :p Så da er det vel ikke vits i å slenge inn 40 innlegg i dag, for så å måtte skrive 50 innlegg til når vi er tilbake i august.. :p
Foreløpig har du 14 innlegg. Hvis du allikevel skal bort og ikke kommer til å være så mye på babyverden er det jo egentlig like greit å vente :) jeg slipper deg inn i august også :)

Back
Topp