Pupper

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Ååå, nei de har begynt å bli større allerede...
Jeg ønsker meg "dvergepupper" til jul :) hehe

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Heldige du som har pupper som vokser, her er de akkurat like små uansett. Sist gang vokste de ikke en liten størrelse en gang, ble bare mindre etterpå :(

Bytte? :)
Jeg føler at jeg ser så tjukk ut når puppene blir større..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Lite pupper her også gitt.
Hadd håpet på stoooore pupper med en gang jeg :p
Sånn er det når man knapt fyller en A-cup :/

Termin 20 februar

Begynt å vokse litt her også, men ikke sånn kjempemasse. Er store nok fra før så går fint for meg at de holder seg sånn :p Hadde 90E da jeg ammet forrige gang.. Spennende å se hva jeg ender opp med nå :p

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Store fra før, føles digre nå! Kunne tenkt meg små pupper så jeg slipper å bruke bh :p

app! Venter nr 3 :) 15.02

Mine er vonde og jeg tror de har vokst litt hvis de ikke bare er hovne da. Gikk opp fra B til C første graviditeten. Men kan godt gå opp en str til :) hvis jeg tar på meg sportsbh er jeg sågodtsom flat... Så puppene mine fyller bare C-cupen i bredden :p

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

De har vokst litt her også, og håper for all del de ikke vokser mer nå. Ikke lyst til å måtte i spesialbutikk for å kjøpe bh.

Termin 1.februar 2014

Jeg har gått fra D til E cup allerede, juhu!
Mannen var storfornøyd til han innså at han ikke får ta på dem ^^

Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)

Her fyller dem plutselig bh'ene jeg hadde når jeg amma sist... Fare for at de blir enda større mon tro! :P

Mine har gått fra store til digre! :/ Har måttet kjøpe nye bh-er allerede. :P Håper ikke det fortsetter i denne farten :laughing002

Ikke noe str enda. Ser fortsatt ut aom ballonger noen har stikki hull på siden amminga sist ;-)

Mine har blitt gedigne. Har svære fra før så liker ikke ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Samme her.. kjøptenmeg 3 nye bher sor 1 mnd siden.. nå er de for små :(

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Jeg har gått fra A til full B, nærmere C på noen uker. Sist gikk jeg fra B til D (inkl etter fødsel med melkesprengte jur) men gikk helt til slappe A pupper etterpå. Føler meg mer kvinnelig når jeg har pupper :D

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Med største gikk jeg fra B til E, til en slunken B etter ammeslutt....jej.... :p

Back
Topp