2 blir 5

tiia85

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Neida, det er ikke så dramatisk som det kan høres ut til.
Men min lille familie som de siste årene har bestått av meg og min sønn har veldig plutselig blitt utvidet med en fantastisk mann, hans datter og en liten spire på vei :)

Er 5+3 i dag og skal forsøke å oppdatere denne dagboka rimelig ofte :)
 
Etter en samtale med mannen i går kom vi fram til at jeg VET jo egentlig ikke at jeg er 5+4 i dag.
Jeg har nemlig null styring på sykluser og slikt, så jeg tok bare utgangspunkt i en av dagene han var hjemme i pinsen. Han var hjemme fra 16-19., så jeg la inn 17. i terminkalkulatoren, så får vi se.
Jeg aner nemlig heller ikke når siste mens var, slikt har jeg aldri klart å holde styr på:dance018
Hadde dessuten en SA i mars/april, så det er litt usikkert hva av blødningene som var hva. Dvs, jeg hadde vel egentlig ikke ordentlig mens før jeg ble gravid igjen.
Men, fikk legetime på torsdag, vet ikke om de klarer å se noe mer da uten å måtte ta det via UL?
Vet det skal en del til å få UL på Ahus uten at det er prekært, så tviler på det vil komme til å være nok å være litt usikker på når det egentlig skjedde.
 
Sånne storfamilier er jo nesten normalen det i dag. Om ikke begge har barn fra før så har den ene det. :)

Lykke til med svangerskapet :)
 
Det er sant, av de jeg kjenner er det nærmere 50/50 som har det sånn. På en måte synes jeg det er godt at ikke mini da er "den eneste", samtidig er det noe med at aller aller helst så så jo også jeg for meg kjernefamilien da jeg ble gravid for litt over seks år siden..
Men, jeg er veldig glad i, og takknemlig for, den lille, snart litt større familien min :)

Lykke til du også :D
 
5+6 i dag, og endelig kommer mannen hjem!
Skal hente han på togstasjonen om to timer, fy fader så godt det skal bli å se han igjen!
Heldigvis er dette en av de aller siste gangene han er så lenge unna :)

Var hos legen i dag, som uansett hva jeg forsøkte å si påsto jeg var ca i uke 10. Menneh, jeg vet når mannen har vært hjemme..... Såeh, nei.
Jeg henger med dere en stund til jeg ;)
Skal på kontroll igjen om to uker, så får vi se om den legen er mer enig med meg
Min egen fastlege slutter 1.juli, og den nye starter ikke før 15. august, så jeg var hos turnuslege i dag, og skal til en annen ved samme legekontor i juli, så får vi se over sommeren hvordan den nye legen er :)
 
Jeg har en følelse at vi ikke bor så langt fra hverandre :p
 
Jasså? Nå ble jeg nysgjerrig :p



Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)
 
6+3 i dag.

I går reiste min mini på tre ukers ferie sammen med pappaen sin, og i dag har mannen dratt på sin siste (håper jeg inderlig!!!) jobbing hjemmefra.
Ser han igjen om 11 dager, da reiser jeg opp til der han jobber, og så skal vi sammen kjøre nedover. Vi henter den nye bilen der han jobber, og derfra er det 11 timer til foreldrene mine hvor vi tar første stopp og en overnatting og derfra igjen 7 timer hjem til oss.

Jeg har begynt å bli kvalm på morgenen, og kjenner fortsatt at jeg blir fryktelig fort sliten. Slår ikke feil at jeg ca 4 timer etter at jeg har stått opp, uansett antall timer søvn, har hodepine som er "festet" i front, veldig slitsomt egentlig =\
 
Jasså? Nå ble jeg nysgjerrig :p



Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)
Bor på Romerike :p

Termin 20. februar 2014
 
Advarsel - syting pågår:

Jeg er drittlei av å ha mannen over 1000 kilometer unna. Jeg sliter med det, og han sliter med det. Det er "bare" åtte dager igjen til han er ferdig der oppe og til vi skal reise sørover, hjemover sammen, men det føles som et helt år.

Jeg er trøtt, sover for lite, og har de siste par dagene begynt å bli kvalm, ikke nødvendigvis på morgenen, men sånn generelt utover dagen =\ så er jeg sikker på at jeg ikke orker noen ting liksom...

Hadde planer om kino med en venninne i kveld, men merker at det allerede føles bare som et ork å skulle komme meg rundt i dag. Først jobb som jeg er på vei til nå, så et intervju helt på andre kanten av byen, og det er for mye mas med kollektivt oppå det her merker jeg =\ har bare lyst til å krype under dyna igjen...


Sånn, whining completed, da skal jeg vel komme meg gjennom dagen ;)


















Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)
 
:p Kanskje vi skal lage en Romeriketråd inne på skjult?
Og jeg er oppvokst på Romerike :)

Eller, vel.. Jeg sier oppvokst. Flytta så mye da jeg var liten, men bodde på Romerike fra jeg var 12 til jeg flytta hjemmefra da jeg var 18 :p


*********************************
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3
 
7+3 og egentlig har jeg bare lyst til å skrive det samme som i forrige innlegg... :p
Herregud som jeg hater at mannen er i N-Town akkurat nå. Møkkaby. (Ja, jeg er så barnslig at byen får skylda :p )

Men om 100 timer, da lander jeg på Evenes, så skal vi ta med oss nybilen og kjøre HJEM :D

Ellers går det greit her, mini er hos pappan sin på ferie, og jeg jobber 50% ut denne uka også.
Har legetime mandag 1/7, og er spent på hva vi finner ut av da, om jeg er 7 eller 11 uker på vei her. Jeg vet hva jeg tror, men det er OK å få det bekreftet.
 
Back
Topp