Gul/grønt slim

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Var på do i sted, og når jeg skulle tørke meg så kom det masse gul/grønt slim :s var ikke noe blod spor som jeg så, men masse slim.. er det normalt? Har ikke hatt så mye før.

Høres ut som betennelse kanskje.. Har du noen symptomer? Kløe/svie/vond lukt?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var på do i sted, og når jeg skulle tørke meg så kom det masse gul/grønt slim :s var ikke noe blod spor som jeg så, men masse slim.. er det normalt? Har ikke hatt så mye før.

Jeg sniker litt siden denn lå øverst på siste tråder på appen :)
Jeg hadde det når jeg var gravid og jeg hadde betahemolytiske streptokokker, eller noe sånt. Ville tatten tur til jm/føden for å sjekke og høre om dem vil ha deg på antibiotika.
Send pm eller quote meg hvis du har spm til meg :)

Jeg hadde gulgrønt slim i sta.. jeg har disse streptokokkene så utfloden kan være litt grønnlig til tider.
Men jeg fikk beskjed om at det ikke er noe de behandler og at det heller ikke er farlig for babyen siden det er i skjeden og ikke i urinen.
Tenkte kanskje det endelig var slimproppen min som gikk jeg,med noe annen farge pga disse streptokokkene..

*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*

De sendte urin prøven inn til dyrking i forje uke, og uken før det, men fant ingenting. Skal på kontroll hos jm på onsdag så kan høre med hun da. Har ingen symptomer på noe, ingen svie eller slikt. Er jo bare utrolig ekkelt!

De sendte urin prøven inn til dyrking i forje uke, og uken før det, men fant ingenting. Skal på kontroll hos jm på onsdag så kan høre med hun da. Har ingen symptomer på noe, ingen svie eller slikt. Er jo bare utrolig ekkelt!
Jeg hadde absolutt ingen andre symptomer enn den grønne gugga :/ kan jeg spørre hvor langt du er på vei?

Kanskje det bare er slimproppen, trenger ikke være blod i

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Det er nok sikkert ikke noe å bli bekymret for :) er sikkert bare utflod, men skal ta det opp med jm på onsdag :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Back
Topp