Vektnedgang

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Jeg vet dette er helt individuelt, men hvor mye har dere gått ned etter fødselen? Her raser jeg ned i vekt... Gått ned rundt 16 kilo på 1.5 uker og ser ikke ut til at det skal stoppe med det første... Føler det er ett luksusproblem, men begynner å bli litt ukomfortabel med vekta... :p
 
Har ikke orka og veie meg enda. Orker ikke bry meg om vekta riktig enda, vet at den dårlige selvtilliten kommer til å komme som ei kuule når jeg går på vekta igjen. Så jeg lever i joggebuksa litt til.
 
Har ikke orka og veie meg enda. Orker ikke bry meg om vekta riktig enda, vet at den dårlige selvtilliten kommer til å komme som ei kuule når jeg går på vekta igjen. Så jeg lever i joggebuksa litt til.

Sikkert ikke så ille som du tror, men joggebukser er ikke helt feil ;-)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Jeg har gått ned 8 kilo.. Og baby er 16 dager. Da har jeg 13 kilo til jeg må ned for å nå startvekt.
 
Sikkert ikke så ille som du tror, men joggebukser er ikke helt feil ;-)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Åjo. Jeg hadde noen kg ekstra og har aldri likt kroppen min. Første svangerskap la jeg på meg 32 og gikk ned 22. Dette svangerskapet elsket jeg magen. Var i bassenget for første gang på tre år. Nå i etterkant så har jeg prøvd og holde på holdningen om at "jeg faktisk nettopp har fått ett barn", og er redd at om jeg går på vekta så blir det knust. Såå jeg venter. Samboeren min syns jeg har blitt tynn, det holder foreløpig for meg selv om han sammenligner med 41ukers magen:p
 
Jeg har gått ned 8 kilo.. Og baby er 16 dager. Da har jeg 13 kilo til jeg må ned for å nå startvekt.

Det går sikkert ihvertfall noen kilo gratis til :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått for 6uker siden og gått ned ca 14-15 kg av 22,så mangler fremdeles noen kg..men så vanskelig å ikke spise sjokolade:(
 
Har ikke orka og veie meg enda. Orker ikke bry meg om vekta riktig enda, vet at den dårlige selvtilliten kommer til å komme som ei kuule når jeg går på vekta igjen. Så jeg lever i joggebuksa litt til.
S.i.g.n!! Hehe. Ser at mye er borte, men har på ingen måte noe hast med å komme meg inn i en trang olabukse! Takk gud for den digre grå joggissen:)

-=[herq]=-
 
Her har jeg gått ned de 7kg jeg la på meg + to ekstra....
Med eldste la jeg på meg 33kg i svangerskapet,etter 4 dager på sykehuset var 24 av de borte og etter 3 uker var alt og litt til borte...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Her har jeg gått ned de 7kg jeg la på meg + to ekstra....
Med eldste la jeg på meg 33kg i svangerskapet,etter 4 dager på sykehuset var 24 av de borte og etter 3 uker var alt og litt til borte...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Såpass mye ja! 24 kilo på 4 dager er sinnsykt!
 
Har gått ned de 2 kg som jeg la på meg under svangerskapet og 10 ekstra. Da jeg kom hjem fra sykehuset glei den trange dongeribuksa på med en gang. Jeg hadde jo noen ekstra kilo før jeg ble gravid da så er veldig fornøyd. :)
 
3 uker etter fødsel hadde eg gått ned 13,2kg og har dermed 9,5kg ned til startvekta. Veier meg en gang i uken så neste vekt sjekk blir på torsdag når det er 4uker etter fødselen.. Har planer om å gå ned 4ekstra kilo også for å komme helt ned i trivselsvekta mi, så gleder meg til å begynne å trene skikkelig igjen!! :) nå er vertfall det aller meste av vannet borte, får på meg nesten alle skoene mine igjen nå (på slutten var deg bare slipperser og støvler jeg fikk på meg)..!
 
3 uker etter fødsel hadde eg gått ned 13,2kg og har dermed 9,5kg ned til startvekta. Veier meg en gang i uken så neste vekt sjekk blir på torsdag når det er 4uker etter fødselen.. Har planer om å gå ned 4ekstra kilo også for å komme helt ned i trivselsvekta mi, så gleder meg til å begynne å trene skikkelig igjen!! :) nå er vertfall det aller meste av vannet borte, får på meg nesten alle skoene mine igjen nå (på slutten var deg bare slipperser og støvler jeg fikk på meg)..!

Satser på at du når målet ditt fort :) Gleder meg til å få igjen kroppen min og ihvertfall kunne gå litt ordentlige turer :) Såapss mye? Det er kjedelig :p
 
Åjo. Jeg hadde noen kg ekstra og har aldri likt kroppen min. Første svangerskap la jeg på meg 32 og gikk ned 22. Dette svangerskapet elsket jeg magen. Var i bassenget for første gang på tre år. Nå i etterkant så har jeg prøvd og holde på holdningen om at "jeg faktisk nettopp har fått ett barn", og er redd at om jeg går på vekta så blir det knust. Såå jeg venter. Samboeren min syns jeg har blitt tynn, det holder foreløpig for meg selv om han sammenligner med 41ukers magen:p

Skjønner...! Så lenge du kan holde på det uten å gå på vekta er jo det flott da :) Vekta er ikke det viktigste i livet ;) 41 ukersmagen er jo det beste å sammenligne med :) :) :p
 
Er litt over 5 uker siden fødselen, gikk ned 20 kg de første 2-3 ukene men de siste 5 kg ser ut som de har lyst å bli værende;-( Så håper på mye fint vær sånn at man kan gå mange turer;-D
 
Er litt over 5 uker siden fødselen, gikk ned 20 kg de første 2-3 ukene men de siste 5 kg ser ut som de har lyst å bli værende;-( Så håper på mye fint vær sånn at man kan gå mange turer;-D

Virker som de siste kiloene er seige på de fleste... Jeg har bestilt fint vær, så satser på masse turer her også :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
3 uker siden fødselen jeg har gått ned 10 kg og alt vannet er borte endelig får jeg på skoa igjen :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp